Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by markfeldman
תנטוש את חבריך !

זה מה שאני עשיתי ומצאתי אתכם !




לי אף פעם לא הייתה ת'בעיה הזו כי תמיד היה לי את מוטי...
גם לנו אין הרבה חברים שאוהבים טראנס
אבל יש לנו אחד את השניה זה מספיק


___________________

Old Post Mar-25-2005 15:43  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

טוב זה בעיה מוכרת שאנשים פה דנו עליה במשך עשורים
אז ככה
או שאתה מחכה למסיבות נוער נדירות שבהן מופיע אמן מחול כמו שהיה עם מייק,או שאתה מסתפק במה שיש והולך מדי פעם למסיבה שמופיע בה אמנם מישהו מאוס אבל מישהו שתוכל לסבול את מה שהוא מנגן ולא איזה אחד שמנגן ספשל די וכדומה
ואם אתה נראה מבוגר אתה יכול לנסות להיכנס למסיבות של נקסט וכדומה בעזרת האנשים החביבים פה בפורם
אם כבר יש לך 23 נפתרה הבעיה
בקשר לחברים?באמת תשים עליהם זין
גם במסיבה של מארקוס וגם במסיבה של מייק נפגשתי רק עם אנשים מהפורום ולא באתי עם שום חברים
אם הם לא מבינים,בעיה שלהם
אתה לא צריך ללכת אחרי העדר ולהיות טמבל כמו כולם
אם יש לך הזדמנות ללכת למסיבה טובה וחברים שלך לא רוצים ללכת אליה,תלך בכל מחיר ותהנה
ברור שיש את העניין שחן הזכיר,שהרבה יותר כיף עם החברים
וזה בלי ספק נכון
אבל האמת?לי הרבה יותר כיף להיות במסיבה איכותית עם אנשים שיודעים להעריך את המוסיקה,מכירים ת'דברים שמנגנים ויכולים לשיר ביחד איתך את הפזמון של
jump the next train
או של
gone
אחחח הזכרונות


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Mar-25-2005 16:07  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

לי יש את יובל ברוך השם

Old Post Mar-25-2005 16:46  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

אני מצטרף לדיעה הרווחת
עזוב תחברים שלך
תתחיל ללכת למסיבות עם חברי פורום
כמו שאני נרשמתי לפורום ביטס בורד והתחלתי ללכת לווקס כל חמישי
והיום אלה החברים הכי טובים שלי
ואלה חברים שנהנים איתם במסיבות כי הם בראש שלך ואוהבים מה שאתה אוהב.


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Mar-25-2005 17:06  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
idanhakia
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: ISRAEL RAMAT-gUn

טוב אז נראה לי שהבנתי את הרעיון
למסיבות ללכת איתכם
אז יאללה מי מוכן ללוות אותי למסיבה נורמלית פעם הבאה
אני בן20
ככה שאני מאמין שיהיה לי בעיות לנקסט
אבל אני נראה גדול וחוץ מזה אם אני יקנה כרטיסים במכירה מוקדמת?
זה תמיד עוזר...


מה אתם אומרים?

Old Post Mar-25-2005 18:01  Israel
Click Here to See the Profile for idanhakia Click here to Send idanhakia a Private Message Add idanhakia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DjChook
אתה לא מבין
אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם
על מסיבה עם מוזיקת טראנס

אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי,
מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו

כמו זוג נשוי


אם היית אוהב מוזיקה אלקטרונית היית בא למסיבות כאלה ולא הולך לסבול במסיבות שכונה למה זה סבל אחושרמוטה

אמרתי כבר שיש לי חברים שרוצים לבוא ולא יעברו סלקציה ויש חברים שלא רוצים לבוא כי הם אוהבים מסחרה
אז עם החברים שאוהבים מסחרה אנלא הולך למסיבות שהם הולכים
ותאמין לי יוצא לי מספיק לראות אותם
אז זה חרטא להגיד שבגלל שחברים שך הולכים למקום מסחרי אתה חייב ללכת
את החברים אתה יכול לראות גם אחרי המסיבה
דיג'יי טוב שבא לפה בא פעם בחודש וקצת..נראה לי שמי שאוהב את זה וגם אוהב תחברים יסכים
להפסיד יום שישי אחד עם החברים פעם בחודש וקצת

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כפרה על מלמן

וואלה שחר יש לך ראיית עולם של ילד בן 3
איזה שטויות אתה מוציא מהפה זה פשוט לא יאמן
מה נראה לך?!
שמישהו בן 17-18-19-20 שלא יכול להכנס למסיבות של נקסט ישב בבית במשך 10 שנים ולא יעשה כלום עד שהוא יוכל להכנס?!
אתה חי בסרט אחושרמוטה!!
ותאמין לי שיותר גרוע לשמוע את המוזיקה הזאת באוטו מאשר לרקוד אותה במסיבה... למה במסיבה אתה לא ממוקד רק על המוזיקה, יש לך עוד 1001 גורמים מסביב שזה החברים, האווירה, המקום, הקהל והאלכוהול ועוד
ככה שזה ממש זיון שכל מה שאתה אומר!!


קודם כל מישו בן 20 יכול להיכנס לנקסט
גם מישו בן 18 שנראה גדול
ואמרתי כבר שלפני שנכנסתי לנקסט הלכתי למסיבות חג שמביאים דיג'יים שמנגנים טראנס אז אל תבוא תגיד "מי שלא נכנס למסיבות של נקסט ישב בבית" וגם באוטו אתה לא "ממוקד רק במוזיקה" ושאתה באוטו ישך הרבה יותר דברים לתת להם צומת לב מבמסיבה ואם זה כזה חשוב לך אז אנלא כזה שומע באוטו מוזיקה שכונה רק כשאני עייף ורוצה להרגע עם רדיו או משו..98% מהזמן אני שומע באוטו אלקטרוני או דיכאון

והנה הטעות שלך
אנשים שבאים להנות מהמוזיקה לא שותים אלכוהול
ובזה אני בטוח שיגאל יתמוך

וד"א אתה בן 20 וכן יכול לבוא לנקסט ובכל זאת לא הולך לשם וכנראה מעדיף מסיבות שכונה
אז מה קשור כל הנאום שך

Old Post Mar-26-2005 05:17 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
אם היית אוהב מוזיקה אלקטרונית היית בא למסיבות כאלה ולא הולך לסבול במסיבות שכונה למה זה סבל אחושרמוטה


שמע,
גם אני סובל במסיבות האלה סטייל חממה

אבל זה ממש לא נכון להגיד שמי שאוהב מוזיקה אלקטורנית, אז הוא בטוח יסבול שם.
מישהו יכול לאהוב גם מוזיקה אלקטרונית, וגם להנות מהמסיבות מסחרה שמפוצצות בבנות שיכורות. כי תכלס לשני הסוגים של המסיבות האלה יש מטרה שונה לגמרי.

אני אפילו קצת מקנה באנשים שיכולים להנות שמה, אני רואה את זה יותר כבעיה אצלי.


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Mar-26-2005 12:46  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Shahar
וד"א אתה בן 20 וכן יכול לבוא לנקסט ובכל זאת לא הולך לשם וכנראה מעדיף מסיבות שכונה
אז מה קשור כל הנאום שך


כמו שאמרתי
אתה צעיר ואדיוט!!
הנאום שלי קשור בגלל שאני לא ילך לנקסט כל שבוע כי אין לי כסף לזה כל שבוע
ואם יש די ג'יי טוב אני כן יבוא
ועד שלא יהיה די ג'יי טוב שאני רוצה לראות, אני עדיין ילך למסיבות כאלה כי אני צריך את ההתפרקות הזאת אחרי זמן בצבא
אולי ברגע שתתגייס ותסגור איזה שבת או שתיים אתה תבין את הזה!


___________________
.

Old Post Mar-26-2005 12:52 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

שחר, יודע מה, אני אוהב טראנס מסחרי,
ומוזיקה אלקטרונית מסחרית..
אוהב, מה לעשות.. אני אוהב לשמוע שיר (גם אחרי שנה) למשל את NOYZE
ולרוץ לחפש את ימיני, שאני והוא מתים על השיר הזה, ולהתפרק ולהתשגע ולשיר בקולי קולות.. יודע מה, 10 דקות כאלה.. זה 10 דקות שעושות לי סופ"ש.. וזה מה שקרה אתמול שהייתה באמת מסיבה דיי מעפנה

חוץ מזה, אני אוהב גם RNB, ואני אוהב רוק, ואני אוהב פסיכודאלי
ומה לעשות, במסיבות "שכונה" יש את הכל אז אני בנאדם שמגוון


___________________
Never again.

Old Post Mar-26-2005 14:34 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמו שאמרתי
אתה צעיר ואדיוט!!
הנאום שלי קשור בגלל שאני לא ילך לנקסט כל שבוע כי אין לי כסף לזה כל שבוע
ואם יש די ג'יי טוב אני כן יבוא
ועד שלא יהיה די ג'יי טוב שאני רוצה לראות, אני עדיין ילך למסיבות כאלה כי אני צריך את ההתפרקות הזאת אחרי זמן בצבא
אולי ברגע שתתגייס ותסגור איזה שבת או שתיים אתה תבין את הזה!


פרי היה פה ולא ראינו אותך

ותהיה בטוח שאם אני יסגור שבת או שתיים או 7 אני עדיין לא יתקרב למועדוני שכונה כי אנלא נהנה שם

גם בביצפר היו ימים אחרי בגרויות וזה
נראה לך הלכתי למסיבות כאלה? פחחחחחחח
מסיבה כזאת רק מבאסת יותר

quote:
Originally posted by DjChook
שחר, יודע מה, אני אוהב טראנס מסחרי,
ומוזיקה אלקטרונית מסחרית..
אוהב, מה לעשות.. אני אוהב לשמוע שיר (גם אחרי שנה) למשל את NOYZE
ולרוץ לחפש את ימיני, שאני והוא מתים על השיר הזה, ולהתפרק ולהתשגע ולשיר בקולי קולות.. יודע מה, 10 דקות כאלה.. זה 10 דקות שעושות לי סופ"ש.. וזה מה שקרה אתמול שהייתה באמת מסיבה דיי מעפנה

חוץ מזה, אני אוהב גם RNB, ואני אוהב רוק, ואני אוהב פסיכודאלי
ומה לעשות, במסיבות "שכונה" יש את הכל אז אני בנאדם שמגוון


מכבד את זה
כל עוד אתה נהנה למה לא

Old Post Mar-26-2005 19:46 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
idanhakia
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2000
Location: ISRAEL RAMAT-gUn

חברים לא התכוונתי לפתח פה מלחמה....
קיצור מסיבה הבאה נורמלית של נקסט אני בא ורואים אותכם שם?

Old Post Mar-26-2005 20:26  Israel
Click Here to See the Profile for idanhakia Click here to Send idanhakia a Private Message Add idanhakia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

שחר אתה הרי יודע שהוא סגר, אז למה לחמם


___________________
Never again.

Old Post Mar-26-2005 21:34 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI NEED HELP: id of this: 666 production ????? [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackC.M. - Dream Universe (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!