Whaha wat een kansloos feest weer zeg. Nog slechter dan vorig jaar en waarschijnlijk wordt er weer lekker gestrooid met kaartjes
quote:Originally posted by @win En dan verbrand ik mijn ticket gewoon weer!! Wahaha! inderdaad! Niet normaal wat een bout feest! Line-up is om te huilen! En ben het natuurlijk weer helemaal eens met het commentaar van Tim 'kortom' 81
Vorig jaar wel geweest vanwege de free tickets maar dit jaar ga ik echt niet....
wat een feest zeg
Ik vind het trouwens een ontiegelijk 'sjonnie'-feest Komt denk ik appart volk op af deze editie
___________________ Allemaal gelul!!
Wat een bij elkaar geraapt zooitje zeg
quote:Originally posted by @win Tis weer wachten op de strooiactie, die snel zal komen... En dan verbrand ik mijn ticket gewoon weer!!
___________________ Down-Under was da bomb
Ik ga!! Mits er weer gratis kaartjes uitgedeeld worden Vorig jaar was 't opzich best gezellig *denkt aan balonnen helium*
___________________ moo.
quote:Originally posted by MaGiK54 Okee, dan stuur ik hem wel naar jou op! Kun jij hem verbranden
___________________ We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
quote:Originally posted by @win Okee, dan stuur ik hem wel naar jou op! Kun jij hem verbranden Ik wilde hem eigenlijk door de papierversnipperaar heen halen
quote:Originally posted by MaGiK54 Ik wilde hem eigenlijk door de papierversnipperaar heen halen He das een veel te lichte straf voor een dergelijk vergrijp!
quote:Originally posted by Tim81 Marcel Woods, Dana DJ Luna. Bas&Ram Dat zijn de enige namen waarvan ik denk: ja! Enne, Starkoo....
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear