Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Tänkte precis fråga varför Nihal Tule spelar på main floor och inte technogolvet eftersom det ju är det han spelar - men det är kanske bara bra nu eftersom steve uppenbarligen ska spela in setet...lyssna gärna på honom - otroligt skicklig bakom skivspelarna...
Originally posted by Laszlo
Tänkte precis fråga varför Nihal Tule spelar på main floor och inte technogolvet eftersom det ju är det han spelar - men det är kanske bara bra nu eftersom steve uppenbarligen ska spela in setet...lyssna gärna på honom - otroligt skicklig bakom skivspelarna...
Okej så han kör techno... hmm
Fred ASOT trance
Nihal techno
Jace trance
Mistake tech/hard-trance
precis kommit hem... var en kalastrevlig fest och jag ju säga som så, Nihad Tule ägde så jävla hårt så de e svårt att beskriva Grymma skills har han och sjukt bra smak också helt perfekt techno, dessutom levererad helt perfekt trevligt trevligt
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Apr-23-2005 02:23
Daniey
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Stockholm
Festen va bra alltså?
Va väl inte så konstigt med de namnen
Sweet , bilder kommer väl upp snart då? :P
___________________
-EnjoY-
||| http://www.liquidsunset.org |||
Apr-23-2005 07:55
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
**************************************************************************************************
Innan jag får frågor eller funderingar så vill jag bara säga att av nån jävla anledning så avbröts min inspelning.... ska kolla under dagen vart det avbröts och hur mycket som kom med... Synd för alla DJs på huvudgolvet där jag spelade in var riktigt riktigt bra !
**************************************************************************************************
+ Bra DJs !!! Okända eller kända namn, dom har talang hela bunten !
+ Stora lokaler
- Salig blandning mellan trance & techno. *Trance efter hög-oktaning techno hmm*
- Lite folk
Cred till arrangören som ser till att fixa fest när det behövs... Dom som inte tog sig till festen missade några Riktigt Duktiga DJs även om DJ-timetable råkat ramla ner i en köksmixer...
Ja, det blev helt klart en "annorlunda" blandning av stilar på main-golvet. Men kvällen överlag var lyckad tycker jag. Stort tack till alla inblandade.
Här är min låtlista från kvällen:
1. Viton & Stel - Wooden Swordz (Jose Zamora & Dousk Remix)
2. Kobbe & Austin Leeds pres. The Pressure - Daze
3. Inkfish vs. Martin H - Eye Am (David West Mix)
4. BT - Remember
5. James Holden - Nothing (Dub Mix)
6. Yilmaz Altanhan - Eighties (Özgur Can Main Mix)
7. Nikola Gala - Blue impulse
8. Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Remix)
9. Endre - I Kill For You (Probspot Remix)
10. Filo & Peri - Closer Now (Whiteroom Remix)
11. Gabriel & Dresden - Arcadia (Özgur Can Remix)
12. Ernesto vs. Bastian - Darkside Of the Moon (Original Mix)
13. Probspot - Blueberry
14. Delerium - Silence (Above & Beyond 21st Century Remix)
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
**************************************************************************************************
Innan jag får frågor eller funderingar så vill jag bara säga att av nån jävla anledning så avbröts min inspelning.... ska kolla under dagen vart det avbröts och hur mycket som kom med... Synd för alla DJs på huvudgolvet där jag spelade in var riktigt riktigt bra !
**************************************************************************************************
+ Bra DJs !!! Okända eller kända namn, dom har talang hela bunten !
+ Stora lokaler
- Salig blandning mellan trance & techno. *Trance efter hög-oktaning techno hmm*
- Lite folk
Cred till arrangören som ser till att fixa fest när det behövs... Dom som inte tog sig till festen missade några Riktigt Duktiga DJs även om DJ-timetable råkat ramla ner i en köksmixer...
heeelvete stiiiv...fick du inte med tule's set så stryper jag dig..!