|
| quote: | Originally posted by Andreas.H
Här spekuleras det redan
Kan säga redan nu att det inte blir superstar-dj-VM den här gången. Bra musik men inte hype-djs. Entrén kommer även att ligga efter det.
Vi vill ha dit de som kanske inte förstår vilka som är rankade top 20 men ändå vill ha bra trance. Vill man inte betala 250:- för nån man inte känner till så ska man inte alltid behöva göra det. Vi måste bredda besökarskaran om vi ska växa i Sverige och få större fester. Men det blir flera golv och väldigt varierande stilar.
För den entrén som det hamnar på så är det mycket bra djs |
Helt rätt tillvägagångssätt, om ni frågar mig. Det är positivt att det anordnas fester utanför Stockholm som inte bara präglas av en megakänd plattflippare. Är inträdet tillräckligt lågt kommer nog många att dyka upp, men då gäller det att marknadsföra bra - men det har ju inte inte haft problem med innan, så jag ska inte sitta och predika om något ni är bättre på än mig .. Jag ser iaf hur sen helst fram emot festen - bara Özzie gör det värt besväret att ta sig ner dit igen...(om det nu stämmer).
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
|