Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by M_Peror
Jep, zeker nice! Sander K. is me uitstekend bevallen de vorige keer en die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list Ben erg benieuwd. Voor de entree hoef je 't niet te laten en een keertje op dinsdagavond stappen lijkt me eigenlijk wel grappig.
Dusss... onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden, zijn wij wel van de partij denk ik!
Top!
Ik ben er ook zeker bij! Zal wel 'gezellig' druk worden daar dan
Apr-10-2005 13:53
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Uitgerekend 4 mei moeten ze weer een tentamen plannen hoor Of ik moet in een keer doorgaan vanaf de afterparty...
Apr-10-2005 14:08
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Djeebie
Uitgerekend 4 mei moeten ze weer een tentamen plannen hoor Of ik moet in een keer doorgaan vanaf de afterparty...
Ook al moet ik de dag erna 'gewoon' om half 8 / 8 uur werken, ik ben er ook wel bij. Effe kijken of ik nog iemand meekrijg, maar zo niet, dan pech, dan maar effe lekker in mijn eentje.
Apr-11-2005 06:03
djdavid
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by tijs08
Top!
Ik ben er ook zeker bij! Zal wel 'gezellig' druk worden daar dan
als t weer net zo gezellig wordt als laatst bij ozgur.. ga hier wel ff serieus over nadenken, geloof zelfs dak de dag erna vrij heb!
Apr-11-2005 15:24
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by djdavid
als t weer net zo gezellig wordt als laatst bij ozgur.. ga hier wel ff serieus over nadenken, geloof zelfs dak de dag erna vrij heb!
gaan we zeker, want dan heb ik vakantie
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Apr-11-2005 18:06
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by djdavid
Op een dinsdag stappen is nooit verkeerd, misschien dat ik eens de moeite neemt om eens naar Sander Kleinenberg te gaan. In ieder geval betere muziek als bij het 10-fustenfeest he David
Apr-11-2005 18:35
justin q
Junior tranceaddict
Registered: Dec 2004
Ben hier ook wel 99% zeker te vinden... Duurt dit tot 04:00 uur? of gewoon 2 uur?
Apr-12-2005 17:56
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Ik ben er ook bij, mits ik die tent kan vinden, maar dat zien we tegen die tijd wel
Ik weet het nog niet of ik erbij ben... maar lijkt me wel enorm vet!
Dus misschien kom ik dan wel weer die kant uit
ff kijken hoe dat zit met school enzo
Originally posted by M_Peror
En die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list Ben erg benieuwd.
D
De 'Intiem' feesten in de Catacomben zijn ook een aanrader..
Met dj's als Matthew Dekay en Ozgur Can zijn de Catacomben al aardig op proef gesteld de afgelopen maanden...
Check www.intiem-event.nl voor wat foto impressies van Matthew Dekay, Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's en Ozgur Can 'in action' in de Catacomben..
Apr-13-2005 09:49
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003