|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het is alleen jammer dat het grootste wat jullie niet goed vinden ook zo snel gebashed wordt.... sta open zou ik zeggen Maar jullie houden van zo ontzettend veel, dus dat valt ook wel mee 
|
Wij "bashen" hier geen dj's. Natuurlijk niet, heb dik respect voor alles wat Per al door de jaren heen georganiseerd heeft! Alleen als dj zijnde draait hij niet mijn ding en ik hoop daarom ook dat hij deze keer het dj-en op Earth overlaat aan de, voor mij, betere dj's Het is ook niet dat ik Per bij voorbaat al slecht vind, ik heb hem een aantal keren 100% de kans gegeven maar hij weet me niet te boeien 
| quote: |
Hoe zou je 'jullie' stijl eigenlijk wel omschrijven dan Tijs, Onno?
Want ik zie/hoor zo ontzettend veel dj's die jullie gaaf vinden.... Noem eens wat namen wat jullie echt niets vinden (prog djs). Want het verbaasde me bv dat jullie bij Exposure wegliepen na Ozgur can, terwijl Satoshi nog moest beginnen. |
De stijl waar ik van houd is progressive met een melodieze inslag (richting oude trance maar geen hapklare melodietjes meer, maar subtieler opgebouwd) en progressive-breaks ala Luke Chable.
Progressive dj's waar ik niet veel aan vind zijn:
Satoshi Tomiie af en toe, gedeeltes goed, gedeeltes minder.
Lee Burridge
Per
Lucien foort
Dat zijn ze eigenlijk wel, bijna alle prog dj's vind ik goed! relaxt toch? 

Sasha!
|