Originally posted by Sorrow
Har spelat på en del intressanta platser, men Sensation, Dance Valley, Innercity, TE eller något liknande skulle vara jävligt kul. Ju större publik desto roligare. Nervositet i all ära, men ju fler som ser dig, ju fler ser hur bra du är. Så ser jag på det iaf.
Har fått mail från en promotor som är ansvarig för CroBar i NY, får se om det leder till något. Också helt ok..
Nu blir jag intresserad, vilka intressanta platser?
May-29-2005 10:02
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by CJ InterCity
lycka till
Hehe. Jag kommer i alla fall att åka dit, men inte spela
May-29-2005 10:14
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
det basta med att spela pa stora evenemang som Trance Energy etc ar att man inte ens behover kunna mixa for att ga hem. Minns bara Joop pa Trance Energy 2004.
bara sta dar och byta latar och anvanda cross fadern.
Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by RebeL9
det basta med att spela pa stora evenemang som Trance Energy etc ar att man inte ens behover kunna mixa for att ga hem. Minns bara Joop pa Trance Energy 2004.
bara sta dar och byta latar och anvanda cross fadern.
Haha. Kung!
May-30-2005 15:34
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
Mitt drömgig vore väl att få något gig ö.h.t.
Men men, när man har fått lite crowd o ev. lite skills så skulle det vara schysst att lira på t.ex. Full Moon festival, Trance Energy eller liknande.
May-31-2005 13:11
slam-tvd
tranceaddict in training
Registered: May 2004
Drömgiget skulle nog vara att få spela på sensation eller gatecrasher's summer sound system!!!
May-31-2005 20:57
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Antigen på en fräsh strand ala sånt man sett ifrån Ibiza, stå och lira feta house tunes medans folk dansar och dricker paraplydrinkar i solen (sen är det ju inte ett minus att tjejerna går runt i bikini )
Eller på en mysig klubb, som typ Göra Källare i Stockholm. Synd att ingen klubb utnyttjar de lokalerna längre. Minns den goda tiden då Fokused körde där varje eller varannan fredag. Det var tider det