Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Godskitchen Global Gathering 2005
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
K-PAXian
On A Beam of Light

Registered: Oct 2004

Ska man göra någon gemensam grej av detta? Gemensam resa menar jag.

Old Post Apr-06-2005 17:45  Norway
Click Here to See the Profile for K-PAXian Click here to Send K-PAXian a Private Message Visit K-PAXian's homepage! Add K-PAXian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by K-PAXian
Ska man göra någon gemensam grej av detta? Gemensam resa menar jag.

tjae varför inte, man kan ju iaf planera så man åker samtidigt osv.
men ska det göras så måste vi klart å tydligt veta vilka som kan åka med till 100% säkerhet först å främst

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-07-2005 08:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Vizay
tjae varför inte, man kan ju iaf planera så man åker samtidigt osv.
men ska det göras så måste vi klart å tydligt veta vilka som kan åka med till 100% säkerhet först å främst

Jag är som sagt grymt sugen.. men är mitt inne io en flytt och vet inte riktigt hur det kommer att påverka min plånbok ;E Tvekar mellan detta och att försöka få en TC-plats till Sensation..

Old Post Apr-07-2005 14:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by Jeremy H
Jag är som sagt grymt sugen.. men är mitt inne io en flytt och vet inte riktigt hur det kommer att påverka min plånbok ;E Tvekar mellan detta och att försöka få en TC-plats till Sensation..

jag står också lite i det valet men för min del väger det nog över en hel del mot GKGG. Dels är linan rätt svår för sensation att toppa och sen är det några engelska TA's som ska dit som jag gärna vill träffa

snackade på irc med exon som va där förra året, frågade lite om priset för en hel resa till GKGG. Gick på runt 3000-4000 har jag för mig han sa för mat, dricka, resa å allt annat som behövs där så priset är ju det som väger lite till nackdel för den festen. Dock kan man ju räkna med att sensation går på runt minst 2000-2500 om man åker med TC så det är inte mycket som skiljer ändå.

Resvägen till GKGG går iaf först via flyg över å sen ska man kunna ta en buss som går upp till stratford upon avon området. Den ska ta runt 3h om jag inte minns fel eller folk sagt fel till mig. Sen ska det va ca. 30min resväg därifrån till long marston airfield om jag inte missuppfattat det hela.
Så resan är inte så avancerad iaf så länge man hittar rätt buss från london om man flyger dit först

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-07-2005 17:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
miZ_cEE
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2005

that lineup is insanE!!! soo much too see in such few hours...:P

would be awesome to head ovaseas someday to go on a huge partE likte this....
altho it aint gonna happen this summer cuz Im madd short of $$$ after WMC...

Old Post Apr-07-2005 23:00  Vietnam
Click Here to See the Profile for miZ_cEE Click here to Send miZ_cEE a Private Message Add miZ_cEE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Sjuk lina! Känns som de kollat på top 100-listan och försökt bookat uppifrån ner...

Old Post Apr-09-2005 11:20  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Nu när ID&T har sagt att dom inte tänker släppa linan till sensation i förväg så skiter jag helt i sensationplanerna, tänker inte åka dit å chansa (nog för att eventet säkert är nice som fan men jag pröjsar inte över 2000 för en skräplina som man enkelt kan toppa här i sverige)

well well, till saken. tänkte jag skulle försöka styra upp det här i god tid så...

vilka skulle va intresserade av att åka tillsammans dit? (dvs. fixa samma plan, buss osv. hela vägen till festen)

om vi kan dra ihop ett gäng på iaf några stycken så kan jag gärna ta på mig att kolla upp priser osv för flyg, buss å allt annat.

så, vilka är intresserade (iaf av att höra pris för resan)?

batteries not included.

- dave

Last edited by Vizay on Apr-13-2005 at 12:55

Old Post Apr-13-2005 12:49  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Vizay: Sensation i all ära - det är hur grymt som helst, när jag var där för första gången trodde jag att jag hade upplevt allt och var beredd för graven, men senare samma sommar när vi åkte till Dance Valley så visade det sig att jag hade fel...Sensation är grymt som satan, men det är inget annat än en stor fet show. Stämningen som fanns på Dance Valley kände vi på Sensation inte stymmelsen av...bara mina två korvören

www.laszlo.se

Old Post Apr-13-2005 15:15 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

quote:
Originally posted by Laszlo
Vizay: Sensation i all ära - det är hur grymt som helst, när jag var där för första gången trodde jag att jag hade upplevt allt och var beredd för graven, men senare samma sommar när vi åkte till Dance Valley så visade det sig att jag hade fel...Sensation är grymt som satan, men det är inget annat än en stor fet show. Stämningen som fanns på Dance Valley kände vi på Sensation inte stymmelsen av...bara mina två korvören

som sagt, lite i dom tankarna jag var också. Därför jag hellre åker till GkGG även om det är dyrare. vore ju kul också om man kunde få med sig några stycken

batteries not included.

- dave

Old Post Apr-13-2005 15:24  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Nån som planerat på att åka än ?

Old Post Jun-11-2005 12:42  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Om jag åker iväg på något stort i sommar så blir det definitivt GKGG. Kan idioterna på UDC inte lära sig att skicka ut ordentlig information om Dance Valley så får de fan i mig skylla sig själva...men just nu lutar det åt att det inte blir något större event förutom eventuellt Airbeat One och Loveparade i Budapest...me ain't got cash...men blir det en liten SWETA-resa så hojta för fan till - då är jag på oavsett, om jag så ska behöva råna en gammal tant mitt i natten

www.laszlo.se

Old Post Jun-11-2005 12:52 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

har väl i princip bestämt att jag ska dit.
har inte riktigt kommit loss i biljettköpandet än dock pga pengabrist

Old Post Jun-11-2005 23:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Godskitchen Global Gathering 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Help Please - 99 era "I've Got To Let You Go" clip included. [2013] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThomas Penton - "Domenica" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:37.

Forum Rules: