|
+1 wielrennen bekijk ik dus om een of andere redenen zelden. En als'k dan es kijk, dan liefst veldrijden want daar zit nog wat spanning in.
Mijn favorieten qua 'kijken naar':
- voetbal/zaalvoetbal (FCB olé olé )
- tennis
- zwemmen, vooral vanaf zo'n hoge springplank.
- extreme sports (skateboard/bikes/snowboard/en wat nog allemaal...)
- laatste tijd door m'n schoonzusje F1 leren appreciëren (sry Mellow Head, maar z'is heftige Schumi fan )
- atletiek (vooral dan die dinges waar ze flikflaks enzo forceren, of die truukjes met ballen/lange slierten. Of ook wel met die 2 witte buizen waar ze dan gelijk gekken tussen zwieren. Kweet dus geen enkele naam ervan... )
Zelf doen:
- voetbal/zaalvoetbal
- badminton
- zwemmen
- tafeltennis
- trampoline springen hehe...
- bowling/snooker
Kan zo blijven opnoemen... kdoe graag aan sport, maar jammer genoeg de laatste tijd ontzettend weinig tijd. En de overheid maar klagen dat de jeugd zo weinig aan sport doet, maar een mens zit gewoon tot over z'n oren in schoolwerk 
___________________
|