|
Voor degene die denkt dat jongeren een bepaald gedachtengoed of een bepaalde houding wel weer ontgroeien: dat zou betekenen dat er tegenwoordig geen voetbalvandalisme meer zou zijn, omdat de stichters hiervan inmiddels van middelbare leeftijd of ouder zijn!
Je hebt toch immers altijd weer een jongere generatie die bepaalde ideeën overneemt?!?
Er was laatst op tv noord holland ook een docu. Ik vind het erg triest om naar te kijken. Daar wil ik wel bij zeggen dat ik vind dat de aandacht niet alleen op dit soort jongeren gevestigd moet worden! Je hebt natuurlijk ook nog de radicalisering van de allochtone jeugd.
En het feit dat veel dingen zijn zoals het gezegde is: 'jong geleerd, oud gedaan'. Als de oudere generaties nou een beter voorbeeld zouden geven, maar daar is het ook al allemaal mis. Als jullie het over kansloos hebben, is het misschien beter om in te zien dat de hele situatie in Nederland...én de Westerse wereld tegenwoordig kansloos is! Ik lijk wel 80, maar WAAR GAAT t HEEN!! 
Misschien wordt het hoog tijd voor een tweede flowerpower Met liefde en broederschap de alledaagse problemen te lijf gaan 
I'M BACK!!!!!!!!!