|
In dat geval, rekening houdende met al uw wensen en uw budget, zou ik toch ook voor de Stanton DJPro 2000 gaan! Zeker niet voor de DJPro 3000, want die hebben nog heel veel last van kinderziektes, onder andere het afbreken van de bevestiging tussen hoofdband en oorschelpen.
In uw prijsklasse is er nu wel ook een nieuw model van Sennheiser uit (HD 215: http://www.sennheiser.com/sennheise.../HD215_zoom.jpg ) die er heel goed uitziet qua uiterlijk en specificaties, maar ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om ze uit te testen. Sennheiser kennende zal het wel absolute topkwaliteit zijn! Iemand had ook al de Sennheiser HD 280 aangehaald, maar dat is een echte bankschroef op uw hoofd! Heel goed geluid wel, maar als je geen groot of dik hoofd hebt niet echt aan te raden! 
Er is ook de HD 25 SP - het kleine broertje van de HD 25 pro - maar die zijn toch een beetje te plastiekerig en ook minder qua geluid dan de Pro, wat eigenlijk één van de beste DJ-hoofdtelefoons is!
In ieder geval, ga niet - ik herhaal, NIET - voor de Sony MDR-V500!! Een goedkoper model dan de bekende zilveren Sony MDR-V700, maar echt een crappy hoofdtelefoon om te DJ-en! Slecht geluid, crappy isolatie, en weerspannige oorschelpen die nooit zitten waar je ze wilt!
En voor de rest kan ik u gewoon het beste aanraden om gewoon naar de winkel te gaan en allerlei modellen uitproberen. Geluid en pasvorm - en zelfs design - is iets heel persoonlijk, en dat kan niemand voor u beslissen!