|
Idrottare som dopar sej förstör inte bara för sig själva utan även för sina dedikerade fans, sponsorer etc. Pajar idrotten är vad dom gör, det är fusk! Jag vet inte om en E påverkad snubbe (eller tjej) gör andras tillvaro sämre. Det förstör inte trance-scenen enligt min uppfattning iaf, förutm möjligen ger den en släng dåligt rykte.
Dessutom så resonerar man i länder som Holland inte att droger är bra, utan avlegaliserar dem med tanken att missbrukandet ska minska och för att lättare kunna kontrollera "produkterna" etc.
Detta skulle naturligtvis inte fungera i Sverige, när man till och med fortfarande har statligt monopol på sprit.. (vilket t.o.m. kanske är det bästa alternativet)
Själv är jag drogliberal och skulle iaf vilja ha en allmän debatt om legalisering av lättare droger, vilket äger rum i i stort sett hela Europa..
Däremot kanske det är som Aendy säger att människan är dum och bör skyddas.. ..men i vissa fall. Jag tycker det är lugnt, så länge man har självdisciplinen att kontrollera sitt "missbruk". Däremot känner jag folk som inte kan det, vilket är sorgligt..
|