Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Avkrminalisera MDMA (Ecstasy)
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Idrottare som dopar sej förstör inte bara för sig själva utan även för sina dedikerade fans, sponsorer etc. Pajar idrotten är vad dom gör, det är fusk! Jag vet inte om en E påverkad snubbe (eller tjej) gör andras tillvaro sämre. Det förstör inte trance-scenen enligt min uppfattning iaf, förutm möjligen ger den en släng dåligt rykte.

Dessutom så resonerar man i länder som Holland inte att droger är bra, utan avlegaliserar dem med tanken att missbrukandet ska minska och för att lättare kunna kontrollera "produkterna" etc.

Detta skulle naturligtvis inte fungera i Sverige, när man till och med fortfarande har statligt monopol på sprit.. (vilket t.o.m. kanske är det bästa alternativet)

Själv är jag drogliberal och skulle iaf vilja ha en allmän debatt om legalisering av lättare droger, vilket äger rum i i stort sett hela Europa..

Däremot kanske det är som Aendy säger att människan är dum och bör skyddas.. ..men i vissa fall. Jag tycker det är lugnt, så länge man har självdisciplinen att kontrollera sitt "missbruk". Däremot känner jag folk som inte kan det, vilket är sorgligt..

Old Post Nov-22-2001 16:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict

Registered: Nov 2001
men

ja.. vad ska man säga...

om tunga droger (nu pratar jag inte om kaffe, teve eller sprit) hade varit förbjudna för att dom faktiskt hade skadat människor mer än till exempel alkoholen gör, så hade jag varit på deras sida.

men nu är det juh inte så...

så jag tycker det är upp till var och en att bestämma själv vad för skit dom vill pilla i sig.

Old Post Nov-23-2001 14:47  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Re: men

quote:
Originally posted by tjockis
ja.. vad ska man säga...

om tunga droger (nu pratar jag inte om kaffe, teve eller sprit) hade varit förbjudna för att dom faktiskt hade skadat människor mer än till exempel alkoholen gör, så hade jag varit på deras sida.

så jag tycker det är upp till var och en att bestämma själv vad för skit dom vill pilla i sig.

Go tjockis go tjockis!!!

Old Post Nov-23-2001 15:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Re: men

quote:
Originally posted by tjockis
om tunga droger hade varit förbjudna för att dom faktiskt hade skadat människor mer än till exempel alkoholen gör, så hade jag varit på deras sida.

Varför är dom förbjudna då?

Old Post Nov-27-2001 06:34 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Avkrminalisera MDMA (Ecstasy)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor - Musicbox in Manchester ID (10-2008) [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackV-Three - Zuluu [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:25.

Forum Rules: