Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Last edited by Kaidreas on May-12-2005 at 20:20
May-12-2005 20:15
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
zou ik daar zeker willen zien
Dave Clarke (pwns em all )
Armin (communication !)
Paul Van dyk (nog nooit live gezien; alhoewel z'n stijl niet echt m'n ding is mss eens 30min ofzo )
Paul Oakenfold (legende die ik nog eens wil zien voor dat ie stopt )
Judge Jules (one word: Sundissential)
Pete Tong (als ie even goed draait als dat hij grappig is op de radio ...)
Markus Schulz ( gewoon lekkere floating sets)
Umek (grote kans om Gatex nog eens te horen )
To avoid:
Marco Bailey ( )
2 Many dj's
't is ni omdat belgen zijn ofzo hoor
Roger Sanchez en al die andere waarvan ik ook in slaap zou vallen
May-12-2005 20:42
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Ik heb ook nog steeds interesse, prijs is niet zoveel. Had me al eens geïnformeerd om is te horen bij andere maar ze zien zo een lange busreis niet zitten.
Vertrektijd in Breda zou +- 7.30uur zijn, terugkomst 17.30.
Vliegtuig naar Birmingham en dan de trein + ticket was over de €300.
Eurostar tot londen en dan trein + ticket een gelijkaardig bedrag.
May-12-2005 21:23
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Die prijs valt zeer goed mee feitelijk
May-12-2005 23:50
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Kaidreas
crap.. wete speciaal voor u zal ik da is terug zoeken waar da ergens zat.. i'll be back in a jiffie
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
May-13-2005 14:05
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
de interesse is er nog steeds hoor, kweet alleen nog nie in welke richting ik mijn zomer ga sturen en wanneer of hoe ik op reis ga. Denk er ook over om mij te concentreren op de sport. Dus tis een twijfelgeval hier.
Voor de laatste keer. wie gaat er? of wie heeft er goesting om met mij mee te gaan. Ik Wil/Moet er gewoon bij zijn deze keer. en misschien ben ik zelfs van plan om er meer een trip/vakantie van te maken dan enkel naar global gathering en terug.. dus Who's with me.... of ga ik nog eens een keertje alleen?