Registered: May 2003
zoals choochoo eerder al vermelde, JA ik ben er dit jaar bij! ben benieuwd of t iets is, heb er atm niet echt zin in. maar ja wat wil je, zit hier een btje m'n tijd te verdoen om 4 uur s nachts!! we moeten verzamelen strax...
wie weet zie ik nog wat TA-ers in enschede dan!
Apr-23-2005 01:57
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ik was er 2 jaar terug bij. Was wel rete gezellig! En goed dronken ook!
Apr-23-2005 09:38
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
zo ben net terug van de Batavierenrace en het was echt top. Wij zaten dus in de middagploeg en het was echt superweer. Ik moest de 1ste etappe lopen van de middagploeg. Deze etappe was 4.6 km lang en ik had hier niet tot nauwelijks voor getraind. Dit was een mannenetappe en dit was voornamelijk door de stijging in het parcours. Eerste kilometer was vlak en dit ging dan ook prima, daarna ging het 500 meter vals plat omhoog en werd het al zwaarder, en toen gingen we de bocht om en moesten we opeens een halve berg omhoog lopen, heel mijn tempo naar de tering en ik ging natuurlijk zwaar kapot. Dit stijgen en daarna weer dalen bleef de resterende 3 kilometer doorgaan en ik moest gewoon 3 a 4 keer stoppen met lopen omdat ik echt niet meer kon (wat een mietje!!). Uiteindelijk de etappe in 27 minuten uitgelopen wat neerkomt op 10.2 kilometer per uur gemiddeld. De winnaar van deze race deed er 14.10 over, gewoon ziekelijk hard.
en 's avonds natuurlijk het feest, zijn eigenlijk overal wel geweest en natuurlijk heel de tijd aan het bier gezeten. Om 2:30 ging ik dan ook total loss naar bed.
Het was in ieder geval supertof en ik hoop dat we volgend jaar weer gaan, dan ga ik er echt voor trainen en ga ik voor de 12 kilometer per uur gemiddeld minimaal
Pffffffff...ik heb me een dikke kater.......
Was echt leuk!
Apr-24-2005 18:21
Lynxx
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Kheb nog steeds een hamer in mn hoofd...
Kheb de helft van het feest niet gezien, maar waar ik geweest ben was echt heel cool. Zelfs nog trance en prog gehoord in de Vestingbar...
Heleboel mensen uit e'de eindelijk weer eens gezien.
Van 7:30 tot 17:00 in bed gelegen
Apr-24-2005 23:13
djdavid
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
pfff, zelfs vandaag nog enigszins last van de spiertjes hehe. was wel tevreden over mijn loopprestatie (8km in 34,39, zo'n 13,9km/h)maar t ging allerminst makkelijk. wel mooi evenement om mee te maken zo, maar wel errug vermoeiend. uiteindelijk zo'n 40 uur achter elkaar doorgetrokken.... maar wie weet doe ik t vlgd jaar gewoon weer!