gisteren Illusion, Ronald Van Gelderen heeft echt zalige trance gedraaid. Opt einde wat hardtrance omdat het volk niet meewou. Echt veel volk was er niet, the level boven was ook maar lauw :// (en men vrienden wouden daar ni blijven, de janette!)
deze avond, Temple is destelbergen (rofl, wa gaan ik hier meemaken ) -> iemand ervaringen?
___________________
Apr-23-2005 12:11
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Location: in trance
quote:
Originally posted by emma
studere
same here
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Apr-23-2005 12:53
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Wetteren
Aangezien er vanavond niets is naar mijn goesting ga ik een avondje gezellig Monopoly spelen met een fleske(s) drank erbij en een muziekje op de achtergrond ... dit staat garant voor plezier
Apr-23-2005 12:55
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Location: in trance
tis toch nie studeren geworden... op laatste moment toch beslist om naar la rocca te gaan...
vanavond studeren dus
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Apr-24-2005 14:47
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Vanavond zaalvoetbal, en net een zware match. En het is van de BETA-party geleden dat ik nog gesjot heb én ik heb ni veel geslapen vannacht...dat gaat weer vlotjes gaan
Temple is Destelbergen is echt wel een tof clubje.
Laat die je maar vallen, zeer tof ingericht, retevette laser, coole dj booth etc.
Muziek was een mengeling van trance, groove, house, retro. Niks _erg_ commercieels.
van 3 tot 7 geweest, en der zat nog volk, khad daar al bekke schrik voor ma neee !
ben de foto's aant uppen (filmkes zijn wel de moeite)