|
JHAAAAAAAA,...nou mensen, ik zal der effe wat over pennen........
Toen ik binnen kwam kreeg ik echt al een hele goeie indruk....decor was echt cool, waren van die fluoriserende decorstukken, creativiteit geef ik echt een dikke 10! licht FX waren toppie!
Bij binnenkomst werd mijn fav vinyl gedraaid (Johan Bacto - Running sculpture) , eerste indruk was dus al meteen goed endus kon het al niet meer stuk.
Muziek was niet mijn style maar dat maakte geen reet uit, ik ben de hele avond weze feesten, lekker gehouzhuduh tot 7 uur (zonderrrr pilluhhh ) Jammer dat de techno niet werd gedraait, stond wel op de flyer..maarja...wat ik al typte....i don't give a fuck, gezelligheid was optimaal en daar ging het om!!!!!!!
Het was dik phatt, goeiuh muziek, Dago gezien, hij draaide toppi!!, Eye-riz is echt een supermeid!!! ze draaide echt lekkere platen
Naarmate de avond vorderde ging je beetje praten met die luutjes daar, heel relaxed, toffe lui, en het was gewoon OP EN TOP GEZELLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alpha en ik hebben na het feest nog 4 uur lang met een relaxede gozer op het station bakkie gedaan, 12:50 de trein gepakt en met dove oren van het feest naar huus gegaan.
Op het feestje waren denk ik zo'n 300 man aanwezig, bij aankomt verwachte ik een groter feest, zelf dacht ik altijd dat grote feesten het gezelligst waren maar na dit feestje ben ik van standpunt veranderd, NEXUS FEESTEN ROELEN ECHT!!!!!!!!!!!!!!
Volgende keer kunnen ze mij daar weer vinden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!