Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > זמני הגיע..
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SMoKeR
tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Holon

אני לא ארבה במילים כי אני קצר בזמן
אבל מה שקורה לך משום מה קורה גם לי...אני עדיין אוהב תמוזיקה אבל עובר עליי משו מוזר כאילו מיום ליום אני מתנתק ממנה יותר ויותר...
=(
אני ארחיב על כך באחד מן הימים


___________________

Old Post Apr-27-2005 22:17  Israel
Click Here to See the Profile for SMoKeR Click here to Send SMoKeR a Private Message Add SMoKeR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

טיאסטו הזה אשם בהכול...



Old Post Apr-28-2005 01:07 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

משום מה כולם לאחרונה מתחילים להשתעמם מהמוזיקה האהובה עליהם

אז הרשו לי להוות קונטרה ולצאת בהכרזה

אני מטורף על אפליפטינג טראנס
כן
אני עדיין לא חושב שהסגנון הזה מת או דועך
פשוט אוהב את זה
אני חולה פרוגרסיב ולא משתעמם מהסגנון הזה
זה רק גודל עלי
אני חושב שהתקופה הנוכחית למוזיקה האלקטרונית היא תקופה מצוינת שבפורום הזה משתקף שהיא תקופה לא משהו כי הרבה אנשים עוברים כאן בחייהם כנראה תקופות לא טובות כרגע

אין בכל זה כדי לגרוע מיופיה של המוזיקה הזו אני קורא לכל אדם שקורא את הפוסט שלי ומזדהה איתו לכגתוב כאן את תגובתו כדי שגם למדוכאים תהיה תקווה שהנה יש עוד לא מעט אנשים שנהנים מאותם דברים שגם אתם פעם נהניתם
זה לא המוזיקה שמפסיקה לעניין...זה אתם שמפסיקים מסיבות אלו ואחרות להתעניין
אני איתכם ומקווה שזה רק עניין חולף
גם אם לא...אל תשכחו שזה היה הבית שלכם וזה עדיין הבית שלכם


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-28-2005 13:10 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
משום מה כולם לאחרונה מתחילים להשתעמם מהמוזיקה האהובה עליהם

אז הרשו לי להוות קונטרה ולצאת בהכרזה

אני מטורף על אפליפטינג טראנס
כן
אני עדיין לא חושב שהסגנון הזה מת או דועך
פשוט אוהב את זה
אני חולה פרוגרסיב ולא משתעמם מהסגנון הזה
זה רק גודל עלי
אני חושב שהתקופה הנוכחית למוזיקה האלקטרונית היא תקופה מצוינת שבפורום הזה משתקף שהיא תקופה לא משהו כי הרבה אנשים עוברים כאן בחייהם כנראה תקופות לא טובות כרגע

אין בכל זה כדי לגרוע מיופיה של המוזיקה הזו אני קורא לכל אדם שקורא את הפוסט שלי ומזדהה איתו לכגתוב כאן את תגובתו כדי שגם למדוכאים תהיה תקווה שהנה יש עוד לא מעט אנשים שנהנים מאותם דברים שגם אתם פעם נהניתם
זה לא המוזיקה שמפסיקה לעניין...זה אתם שמפסיקים מסיבות אלו ואחרות להתעניין
אני איתכם ומקווה שזה רק עניין חולף
גם אם לא...אל תשכחו שזה היה הבית שלכם וזה עדיין הבית שלכם


+1 (BIG TIME !)


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Apr-28-2005 13:46  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אילן
אתה חושב שהאפליפטינג טראנס במצב טוב?
איפה אתה חי
מאוס לגמרי וכמעט כל האמנים משחזרים סמפלים.


אלעד , תרגיש טוב...תלך לפיסכולוגית תאמין לי - זה עושה רק טוב

ומוזיקה זה דבר מאד חשוב בחיים
תנסה מוזיקה קלאסית או משהו

radioheard
the verve - the drugs dont work


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Apr-28-2005 16:14 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

quote:
Originally posted by coby
בקשר למוסיקה, אני גם הגעתי למצב שקשה לי למצוא מוסיקה עם רגש שממש מדהימה אותי .. המוסיקה המודרנית מתחילה לשעמם

אני מציע לך לחפש קצת מוסיקה ישנה יש הרבה דברים ממש יפים.. אולי קטעים קלאסים אולי ג'אז ישן או דברים משנות השישים שבעים..


AMEN BROTHER !
זה גם התרופה שלי
הדיסקים של אבא
המלצה חמה:ארטה פראנקלין.מלכה !
סמוקר אני איתך
גם אותי זה משעמם ומי ששם לב אני כבר כמעט לא פה
אבל למזלי יש תמוסיקה שעדיין מחזיקה אותי.דווקא הצדדים היותר "מלוכלכים" שלה כמו ברייקביט ואלקטרו או הבאלאנס האחרון של קריס פורטייר שעדיין נותנים תחושה של משהו חי
טייסטו באמת אשם חחחחחחחח

ואלעד
אחי
ואללה גם לי היה את התקופה הזאת שהכל נראה זין
אין לי מה להגיד לך.תחכה שזה יעבור.ותעזר בחברים שלך כדי לעבור אותה.תמצא משהו להאחז בו


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Apr-28-2005 22:25  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by m0sh
אילן
אתה חושב שהאפליפטינג טראנס במצב טוב?
איפה אתה חי
מאוס לגמרי וכמעט כל האמנים משחזרים סמפלים.


הבנתי כל זה בזמן שההאוס לסוגיו מחדש המון

give me a break!

אני לא קוטל פה

אני פשוט חושב שמשכל כל הזמן מחפש דברים חדשים מוצא את עצמו בדיוק כמו סוף הפוסט שלך
חוזר לשורשים
למוזיקה ישנה יותר
לא אומר שזה רע

אבל יש גם אנשים כמוני שחושבים שהאפליפטינג יפה גם כמו שהוא עכשיו
אהבה זה דבר אמיתי
וזה משיש לי עם המוזיקה האלקטרונית
רומן שאני רואה יותר ויותר שאני מתחיל להשאר לבד

איך ארמין מנגן מסחרי אם כולם נטשו תאפליפטינג?!

מוזר....
סתם מחשבה...

חברים אהבה זה אהבה
ואם מתאהבים בגלל יופי אחרי זה מחפשים את העומק וכרגע אני בשלב של השגרה
אני רגיל כבר
גם אתם הגעתם לשלב הזה
אצלכפם ההרגל גרם לשעמום
אצלי לא
ברגע שאני בלי אפליפטינג אני מתגעגע קשות
והגעגועים אצלי יוצרים רצון להתחדשות לחוויות חדשות
וקטעי מוזיקה חדשים זה ההתחדשות עבורי

אותה תופעה קוראת לי גם עם פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
משכן אני מוסלמי ככה שמותר לי לשאת כמה נשים
ובחודשים האחרונים ראיתי צמד בלונדיניות מדהימות גרובי ופאנקי האוס
פצצות לא נורמליות
נדלקתי עליהן ואני חושב שאני יצרף לי את שתי הנשים האלה לרזומה

כל משלא יכול לעשות תהשוואה שעשיתי....תשאלו את עצמכם מה מצב האהבה שלכם למוזיקה?
כנראה שזה היה סתם הדלקות
הייתם בתוך זה רק בשביל הסקס

אני מחפש קשר בעל משמעות

ואף אחד פה לא יקח את משיש לי עם המוזיקה
קשר אמיתי ואמיץ
תראו לי אישה שמסוגלת לדבר כזה


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-29-2005 01:18 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אילן כל מה שתגיד לא יגרום לי לשנות את הדעה
וגם מה שאני יגיד לא ישנה את הדעה שלך
אין קשר לאהבה
וכן בהאוס וגם פרוגרסיב טראנס יש יותר גיוון
היום אני בקושי שומע אפליפטינג ותאמין לי שאני אוהב


אל תשמעו רק מוזיקה אלקטרונית וזהו

Damein Rice - The Blower's Daughter
איזה שיר גדול


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Apr-29-2005 09:41 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

וואלה קראתי מה כתבת
מזה החרטות האלה נשמה מה אם אתה לא שומע מוזיקה אלקטרונית אתה פורש?
לפני חודש התלוננת שאין דיבורים על מוזיקה אלקטרונית
גם ככה חצי מהטרדי םזה טרדים לא קשורים אז שאר מה בעיה

Old Post Apr-29-2005 09:53 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הבנתי כל זה בזמן שההאוס לסוגיו מחדש המון

give me a break!

אני לא קוטל פה

אני פשוט חושב שמשכל כל הזמן מחפש דברים חדשים מוצא את עצמו בדיוק כמו סוף הפוסט שלך
חוזר לשורשים
למוזיקה ישנה יותר
לא אומר שזה רע

אבל יש גם אנשים כמוני שחושבים שהאפליפטינג יפה גם כמו שהוא עכשיו
אהבה זה דבר אמיתי
וזה משיש לי עם המוזיקה האלקטרונית
רומן שאני רואה יותר ויותר שאני מתחיל להשאר לבד

איך ארמין מנגן מסחרי אם כולם נטשו תאפליפטינג?!

מוזר....
סתם מחשבה...

חברים אהבה זה אהבה
ואם מתאהבים בגלל יופי אחרי זה מחפשים את העומק וכרגע אני בשלב של השגרה
אני רגיל כבר
גם אתם הגעתם לשלב הזה
אצלכפם ההרגל גרם לשעמום
אצלי לא
ברגע שאני בלי אפליפטינג אני מתגעגע קשות
והגעגועים אצלי יוצרים רצון להתחדשות לחוויות חדשות
וקטעי מוזיקה חדשים זה ההתחדשות עבורי

אותה תופעה קוראת לי גם עם פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
משכן אני מוסלמי ככה שמותר לי לשאת כמה נשים
ובחודשים האחרונים ראיתי צמד בלונדיניות מדהימות גרובי ופאנקי האוס
פצצות לא נורמליות
נדלקתי עליהן ואני חושב שאני יצרף לי את שתי הנשים האלה לרזומה

כל משלא יכול לעשות תהשוואה שעשיתי....תשאלו את עצמכם מה מצב האהבה שלכם למוזיקה?
כנראה שזה היה סתם הדלקות
הייתם בתוך זה רק בשביל הסקס

אני מחפש קשר בעל משמעות

ואף אחד פה לא יקח את משיש לי עם המוזיקה
קשר אמיתי ואמיץ
תראו לי אישה שמסוגלת לדבר כזה


+++++++++++++++++++++++++++++++++++ 1


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Apr-29-2005 10:01  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by m0sh
אילן כל מה שתגיד לא יגרום לי לשנות את הדעה
וגם מה שאני יגיד לא ישנה את הדעה שלך
אין קשר לאהבה
וכן בהאוס וגם פרוגרסיב טראנס יש יותר גיוון
היום אני בקושי שומע אפליפטינג ותאמין לי שאני אוהב


אל תשמעו רק מוזיקה אלקטרונית וזהו

Damein Rice - The Blower's Daughter
איזה שיר גדול


אתה יודע מה המוזיקה הכי פחות מגוונת?
מוזיקה קלאסית אנשים יכולים להקשיב שעות לקטעים שמבחינת תווים הם ענקיים אבל מנוגנים רק על כלי אחד וזהו
ממש חסר כל גיוון
האם זה שולל את היופי של המוזיקה הזאת?
נקודה למחשבה לכל כותבי התלונות


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-29-2005 10:23 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

עצוב....
למרות שאני לגמריי מבינה אותך...
אני לא יודעת איפה הייתי בלי המוסיקה... כי תמיד שאני בדכאון/
מצוברחת/מאושרת או בכל מצב רוח אפשרי לטוב או לרע אני שומעת טראנס
אני בטוחה שזו רק תקופה קשה שאתה עובר ותחזור לעצמך באיזשהו שלב
כי מי שאוהב את המוסיקה אהבה אמיתית לא יכול להתנתק ממנה...
ואם לא... אז לא... תראה את זה כתקופה יפה שעברת וכעוד איזה שלב בחיים שעבר... שטויות לא קרה כלום
לגבי התקופה הקשה שאתה עובר אז אולי באמת כדאי שתדבר עם איש מקצוע
או אפילו עם חבר טוב... מישהו שאתה מרגיש חופשי לדבר ולספר לו הכל...
ותעשה לי טובה בלי שטויות... כימיקלים וכ"ו
זה... כמו שאמרת רק בריחה מהמציאות...
זה ייתן לך כמה שעות של אושר ואח"כ נחיתה מאוד קשה...
תמצא את עצמך במצב הרבה הרבה יותר קשה ממה שאתה נמצא בו היום
...לא שווה את זה ממש לא!!!!
תרגיש טוב מותק ותחזור אלינו מהר... נתגעגע


___________________

Old Post Apr-29-2005 10:25  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > זמני הגיע..
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed Help Identifying Six Tracks - Song 4 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackK90 - "Genetik" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!