|
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
באמת שאין לי מושג על מה כולם מתלוננים, הרבע הראשון של 2005 פשוט מעולה מבחינת מוזיקה...לפחות בסיגנונות שאני שומע...
ומארק, עם כל הכבוד שיש לי לפרובספוט...בהתחלה היו לו קטעים שהוא גיוון בהם, קטעים שבאמת באמת עשו רעש גדול - עכשיו הוא נשאר באותו קו של הפקה, אבל בצורה משעממת...לדעתי לפחות...
אני בטוח שהבן אדם יוצר טוב, אפילו מעולה - אבל כשמתחילים להפיק רק בשביל להפיק ולקבל שם, זה הורס את כל התדמית - ובגלל זה היו כל הוויכוחים שלי על כך שזה פשוט משעמם, דוגרי - מי רוצה לשמוע את אותם סאמפלים כל שיר וכל רמיקס? |
נכון שהוא נוקט באותו קו כל הזמן אבל היי, גם מרקוס אם תשים לב, לכל הגירסאות שלו יש אותו פאד.
בכל אופן, אני הצלחתי להתרגש מחדש בפברואר כאשר מרקוס פתח אם
BLUEBERRY !! ! ! !!! !!
אין ספק, אחד מקטעי ה-
HAPPY PROG
אם אפשר לקרוא לזה ככה, של 2004 !
___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years
|