Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > In Search of Sunrise 4: Latin America - ביקורת מלאה
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

סליחה על השאלה הטיפה לא קשורה
אבל מישהו מכיר תוכנה שיודעת לקחת קובץ
cue
ולחלק לי לפיה את הקובץ MP3?
כי ממש הסתבכתי...


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Apr-28-2005 20:06  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

אני נוטה להסכים עם אורן בקשר לארמין ומרקוס
זתומרת,אני מאד מעריך את שניהם
ועד לפני חצי שנה הייתי מוכן לאכול חצץ בשביל לראות אותם לייב
אז אחד מהם ראיתי אגב וכמובן נהנתי
אבל בלי קשר
בכלל זה כל ההרגשה שלי כלפי אפליפטינג ופרוג טראנס בזמן האחרון
ממש מתחיל להימאס מזה והכל מתחיל להישמע אותו דבר ובאמת קצת להתמסחר
לא,לא רק האפליפטינג.גם הפרוג טראנס
אז אני בנתיים את מקומי מצאתי בין צלילי הפרוג האוס,האלקטרו והטק
וכרגע מה שארמין ומרקוס מנגנים כבר ממש לא עושה את מה שזה עשה פעם...
אני עדיין זוכר את הסט של ארמין מלפני כמה חודשים שהוא נתן בתוכנית ה
xxl
האחרונה של אסוט שהיתה משהו כמו 6 שעות
אני זוכר שהוא ניגן שם סט שהוא הקליט.סט של משהו כמו שעתיים.מפנאמה אם אני לא טועה
וזה היה סט ענננק וכל טראק בו פשוט הפך אותי ומארתי לעצמי:אני אעשה הכל כדי לשמוע אותו בלייב
אבל איפה מה שחשבתי אז ומה שאני חושב עכשיו
זה כבר לא אותו דבר חבר'ה
אז כן אולי זה כבר באמת התחיל להיות מסחרי,עם כל הכאב,הצער ואהבת העבר

אגב מישקה
אחלה ריוויו
ברגע שיהיה לי כוח אני מבטיח לקרוא
בריפרוף קל על הטראקליסט,אני עדיין לא מאמין שטייסטו שם את לה נוצ'ה
מה הקשר עכשיו????איפה היית בשנתיים האחרונות מר טיחס
אגב זה אחד הטראקים האהובים עלי אי פעם
הגיטרה הספרדית מעולם לא נשמעה טוב יותר


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Apr-28-2005 20:25  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

עד עכשיו לא הבנתי מכל מה שקראתי, למה אתם טוענים שמרקוס וארמין מסחריים...

מסחריים ????

השתגעתם ?!?!?!?!?

ROCCO, PULSEDRIVER, CJ STONE

אלה מסחריים !

איך אתם יכולים בכלל להשוות ?!?!?!?!?

פשע !


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Apr-28-2005 20:43  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by ronsh
סליחה על השאלה הטיפה לא קשורה
אבל מישהו מכיר תוכנה שיודעת לקחת קובץ
cue
ולחלק לי לפיה את הקובץ MP3?
כי ממש הסתבכתי...



http://musicutter.szm.sk/musiCutter0.7.1.zip

תבלה..


___________________

Old Post Apr-28-2005 22:06  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

quote:
Originally posted by markfeldman
עד עכשיו לא הבנתי מכל מה שקראתי, למה אתם טוענים שמרקוס וארמין מסחריים...

מסחריים ????

השתגעתם ?!?!?!?!?

ROCCO, PULSEDRIVER, CJ STONE

אלה מסחריים !

איך אתם יכולים בכלל להשוות ?!?!?!?!?

פשע !


לא מסחרי יענו הארד דאנס גרמני כזה
אלא מסחרי בתחום שלהם
תשמע מארק
אתה אוהב אותם.אז אין שום סיבה שאני אתחיל להסביר לך את הדעה שלי כי זה מיותר ואנחנו סתם נתווכח


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Apr-28-2005 22:09  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

דוגרי..לה נוצ'ה אחד החזקים

Old Post Apr-28-2005 23:12  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hydroid
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אני נוטה להסכים עם אורן בקשר לארמין ומרקוס
זתומרת,אני מאד מעריך את שניהם
ועד לפני חצי שנה הייתי מוכן לאכול חצץ בשביל לראות אותם לייב
אז אחד מהם ראיתי אגב וכמובן נהנתי
אבל בלי קשר
בכלל זה כל ההרגשה שלי כלפי אפליפטינג ופרוג טראנס בזמן האחרון
ממש מתחיל להימאס מזה והכל מתחיל להישמע אותו דבר ובאמת קצת להתמסחר
לא,לא רק האפליפטינג.גם הפרוג טראנס
אז אני בנתיים את מקומי מצאתי בין צלילי הפרוג האוס,האלקטרו והטק
וכרגע מה שארמין ומרקוס מנגנים כבר ממש לא עושה את מה שזה עשה פעם...
אני עדיין זוכר את הסט של ארמין מלפני כמה חודשים שהוא נתן בתוכנית ה
xxl
האחרונה של אסוט שהיתה משהו כמו 6 שעות
אני זוכר שהוא ניגן שם סט שהוא הקליט.סט של משהו כמו שעתיים.מפנאמה אם אני לא טועה
וזה היה סט ענננק וכל טראק בו פשוט הפך אותי ומארתי לעצמי:אני אעשה הכל כדי לשמוע אותו בלייב
אבל איפה מה שחשבתי אז ומה שאני חושב עכשיו
זה כבר לא אותו דבר חבר'ה
אז כן אולי זה כבר באמת התחיל להיות מסחרי,עם כל הכאב,הצער ואהבת העבר

אגב מישקה
אחלה ריוויו
ברגע שיהיה לי כוח אני מבטיח לקרוא
בריפרוף קל על הטראקליסט,אני עדיין לא מאמין שטייסטו שם את לה נוצ'ה
מה הקשר עכשיו????איפה היית בשנתיים האחרונות מר טיחס
אגב זה אחד הטראקים האהובים עלי אי פעם
הגיטרה הספרדית מעולם לא נשמעה טוב יותר


עכשיו זאת הבעייה שלך! אתה פשוט לא שומע יותר מרקוס ולא יודע בכלל מה הוא מנגן! צאו מהסרט מרקוס לא מנגן את כל הפורבספוט והשיט יותר צאו מהסרט!!!!!!!!!!!!!! הוא מנגן פרוג האוס ופרוג עם אלטרו ופרוג עם טק רק תשמעו ותראו מה הוא מנגן חלאס לדבר שטויות לפני שאתם שומעים....ארמין עדיין עם אפליפט והוא תמידי שאר אבל זה לא נקרא מסחרי זה הסגנון שלו....


___________________
http://www.myspace.com/hydroid

Old Post Apr-28-2005 23:58 
Click Here to See the Profile for Hydroid Click here to Send Hydroid a Private Message Add Hydroid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

אני מחזק את משאיתי אומר

אלקס האפליפטינג לא "נהיה משעמם" אתה נהיית משועמם ממנו
למה נראה לכם שהכל סובב סביבכם ?

דבר לא השתנה בחצי שנה האחרונה לא הרבה לפחות

ואורן מרקוס ארמין וטיאסטו באותה סירה של מסחריות?

אני לא יטהר לא את שמו של טיאסטו ולא את שמו של ארמין

תאמת כבר נמאס להגיב

אבל נראה לי מעורר גיחוך להגיד שמרקוס מסחרי
עד סוף הפוסט שלי בטח כבר תבינו למה

יוחאי במקרה שלך אני יגן על טיאסטו אתה שומע הרבה יותר שנים מוזיקה ממני ומכל אחד אתה מאוד גאה בזה נכון?
אז למה אתה כל כך סגור לעובדה שיש דבר שנקרא סט מגוון וגם דיסק יכול להביא הכל מהכל ולא להראות כמו בלאגן ללא כל חוט מקשר?
אז מה יש לנו פה
אם כל הדיסק נשען על סגנון אחד זה משעמם
אם יש גיוון אז אין לדיסק כיוון
גיוון זה נסיון להתמסחר בעוד השענות על סגנון אחד זה...נסיון להתמסחר
אם יש אפליפטינג ופרוגרסיב זה מסחרי
אם יש קטעים נוסטלגיים זה לא קשור ולא מתאים לדיסק אבל הקטעים שיוצאים כיום הם בכלל משעממים
והכי חשוב כל משאתם אוהבים היום משעמם פחד אל תשאלו אותי למה פשוט תזכרו תמשפט הזה עוד חצי שנה למרבה הפלא אתם תסכימו איתי


אהה ואלקס
טוכנר מסחרי פחחחחד וכנ"ל בריזמן
ממי עוד אתה מחזיק רוצה שנשבור מוסכמות? וכל זה בלי שאני מביע דיעה אלא מכוון את המילים שלך כנגד עצמך...אני באמת לא צריך להביע דיעה פה...רק לקחת טיעונים של אנשים נבחרים ולכוון אותם נגד עצמם זה כל כך פשוט שזה מגוחך לעתים


לדעתי משנהיה ממש ממוסחר בזמן האחרון זה גיימס זאביילה
שמעתי מדוד של אחות של חבר שזה ככה
אז אני מאמין
ככה זה עובד גם אצל רובכם לא?


שיהיה לילה טוב נראה מה תחשבו על משכתבתי מחר
בטוח שרובכם לא יאהבו את דעתי הכנה שמכה כמעט לכולם ישר בפרצוף
סליחה כתבתי דעתי הכנה?
טעות שלי
דעתכם הכנה
כי למיטב ידיעתי הדבר היחיד שעשיתי פה הוא לערוך בצורה מחוכמת חריפה ועוקצנית את משנכתב פה בפוסטים שלפני
אל תשכחו את זה כשאתם באים להגיב


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Apr-29-2005 01:04 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
Originally posted by UltraWave
עכשיו זאת הבעייה שלך! אתה פשוט לא שומע יותר מרקוס ולא יודע בכלל מה הוא מנגן! צאו מהסרט מרקוס לא מנגן את כל הפורבספוט והשיט יותר צאו מהסרט!!!!!!!!!!!!!! הוא מנגן פרוג האוס ופרוג עם אלטרו ופרוג עם טק רק תשמעו ותראו מה הוא מנגן חלאס לדבר שטויות לפני שאתם שומעים....ארמין עדיין עם אפליפט והוא תמידי שאר אבל זה לא נקרא מסחרי זה הסגנון שלו....


פרובספוט זה שיט ?!?!?!?

איך אתה מעז איתי ?

הוא אחד המפיקים הכי טובים של 2004 !


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Apr-29-2005 07:25  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
והכי חשוב כל משאתם אוהבים היום משעמם פחד אל תשאלו אותי למה פשוט תזכרו תמשפט הזה עוד חצי שנה למרבה הפלא אתם תסכימו איתי


באמת שאין לי מושג על מה כולם מתלוננים, הרבע הראשון של 2005 פשוט מעולה מבחינת מוזיקה...לפחות בסיגנונות שאני שומע...


ומארק, עם כל הכבוד שיש לי לפרובספוט...בהתחלה היו לו קטעים שהוא גיוון בהם, קטעים שבאמת באמת עשו רעש גדול - עכשיו הוא נשאר באותו קו של הפקה, אבל בצורה משעממת...לדעתי לפחות...

אני בטוח שהבן אדם יוצר טוב, אפילו מעולה - אבל כשמתחילים להפיק רק בשביל להפיק ולקבל שם, זה הורס את כל התדמית - ובגלל זה היו כל הוויכוחים שלי על כך שזה פשוט משעמם, דוגרי - מי רוצה לשמוע את אותם סאמפלים כל שיר וכל רמיקס?

Old Post Apr-29-2005 07:53  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

quote:
Originally posted by Rising
http://musicutter.szm.sk/musiCutter0.7.1.zip

תבלה..



תודה אחויה


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Apr-29-2005 08:26  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
Originally posted by KrazyDJs
באמת שאין לי מושג על מה כולם מתלוננים, הרבע הראשון של 2005 פשוט מעולה מבחינת מוזיקה...לפחות בסיגנונות שאני שומע...


ומארק, עם כל הכבוד שיש לי לפרובספוט...בהתחלה היו לו קטעים שהוא גיוון בהם, קטעים שבאמת באמת עשו רעש גדול - עכשיו הוא נשאר באותו קו של הפקה, אבל בצורה משעממת...לדעתי לפחות...

אני בטוח שהבן אדם יוצר טוב, אפילו מעולה - אבל כשמתחילים להפיק רק בשביל להפיק ולקבל שם, זה הורס את כל התדמית - ובגלל זה היו כל הוויכוחים שלי על כך שזה פשוט משעמם, דוגרי - מי רוצה לשמוע את אותם סאמפלים כל שיר וכל רמיקס?


נכון שהוא נוקט באותו קו כל הזמן אבל היי, גם מרקוס אם תשים לב, לכל הגירסאות שלו יש אותו פאד.

בכל אופן, אני הצלחתי להתרגש מחדש בפברואר כאשר מרקוס פתח אם

BLUEBERRY !! ! ! !!! !!

אין ספק, אחד מקטעי ה-

HAPPY PROG

אם אפשר לקרוא לזה ככה, של 2004 !


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post Apr-29-2005 08:44  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > In Search of Sunrise 4: Latin America - ביקורת מלאה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback"...These Stupid Experts..." [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBarbarez - "Hamburg Rulez" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:58.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!