Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Technics 1200 SL MK II Nieuw of 2dehands kopen, en waar??
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by blighty
Hi,

Nou weet je, ik heb weleens gedraaid met Technics en ik vind de torque zo heerlijk. Deze is bijna niet te overtreffen door andere TT's. En nee, het is niet zo dat ik er na een half jaar de brui aangeef. Ik hou van de muziek en het draaien, dan verdwijnt niet zo snel. Bovendien, als je goedkopere TT's koopt, dan zul je naar verloop van tijd toch overstappen naar de standaard: technics en zie dan je TT's voor een goede prijs te verkopen. De Technics zijn enorm waardevast. Het is een weloverwogen keuze van mij. Ik heb een aantal typen geprobeerd, maar ze kwamen gewoon als de beste uit de bus.

Greetz,
Blighty

Ja dan zeg ik halen die handel

Old Post Nov-23-2001 22:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Bij Richersounds zijn ze nieuw 1199 piek per stuk
zijn te vinden in groningen , utrecht en amsterdam
zijn wel dozenschuivers ze hebben er echt geen verstand van.
maar het is goedkoop en nieuw

Old Post Nov-24-2001 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

maar blighty, ik bedoelde meer zo van...als je er na een half jaar mee stopt is t zonde om technics te kopen en je weet natuurlijk nooit vantevoren of je wel aanleg en genoeg doorzettingsvermogen hebt om dj te worden, ookal vindt je de muziek zo leuk. En dan is t zonde want dan heb je voor nix tt's van een fortuin gekocht. Dit hoeft dus niet op jou te slaan

Old Post Nov-25-2001 03:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Naar mijn idee leer je het beter op goedkope draaitafels dan het beste van het beste..
Is mij ooit verteld, als je op alleen maar technics draait zul je het nooit op minder kunnen...

ik wil nie wijsneuzerig overkomen maaruhhh... wijze les denk ik?

Old Post Nov-25-2001 04:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Ik heb nu net een maandeje 2 Omnitronics, en ik moet zeggen, al dat wijze gepraat van Technics zijn de beste en de rest is fette rotzoooi........suck them, beld-omnitronics zijn lekkere spulletjes, lekker soepel........duzzuh, ik zou zeggen (net als de andere) koop eerst 2 goedkope TT....

Old Post Nov-25-2001 13:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Goeie thread Blighty!
Ik weet nu: in Amsterdam is een zaak waar je de 1200 mk II kunt halen voor 1199 piek!
Ik denk dat ik er daar 2 haal of uit duitsland.
Vooral het feit dat die dingen gewoon waardevast blijven vind ik er goed. Je kunt wel een minder goeie kopen maar die verkoop je later misschien ook voor veel minder, dus ben je alleen maar duurder uit.
Oja, ff wat anders: naalden; ik wil gewoon een banana naald kopen. Is wel voor scratchen en zo, niet dat ik dat veel ga doen, maar een diamanten naald is volgens mij veel beter voor t vinyl.
Wie weet andere naalden of kan me een beter advies geven??

www.balticbastian.com/

Old Post Nov-25-2001 15:18  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Jullie zijn wel hardhoofdig hoor......én gierig!

Old Post Nov-25-2001 15:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Collin-D
tranceaddict in training

quote:
Originally posted by Little Theseus
Goeie thread Blighty!
Ik weet nu: in Amsterdam is een zaak waar je de 1200 mk II kunt halen voor 1199 piek!
Vooral het feit dat die dingen gewoon waardevast blijven vind ik er goed. Je kunt wel een minder goeie kopen maar die verkoop je later misschien ook voor veel minder, dus ben je alleen maar duurder uit.
Oja, ff wat anders: naalden; ik wil gewoon een banana naald kopen. Is wel voor scratchen en zo, niet dat ik dat veel ga doen, maar een diamanten naald is volgens mij veel beter voor t vinyl.

ik zou zeggenga voor de stanton 500...die zijn niet zo duur maar wel heel relaxed.....zelf draai ik met de stanton vibemaster...die zijn nog gekker en super stabiel....ze zijn alleen een beetje duur...zo'n 350 gulden per stuk....maar ik vindt ze de rolce royce onder de naalden....

Old Post Nov-25-2001 15:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Collin-D Click here to Send DJ Collin-D a Private Message Add DJ Collin-D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

Hi all,

quote:
Originally posted by Little Theseus
Goeie thread Blighty!

Thanks little

Ik heb weer gehoord dat die Banana-naalden of scratch-naalden over het algemeen juist weer slechter zijn voor het vinyl. Ikzelf ga voor de Stanton AL 500's. Ik kan ze in de buurt halen, en bovendien heb ik gehoord dat ze het prima doen en lang meegaan

Greetz,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post Nov-25-2001 17:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

Ik zelf heb technics 1210 sl md3, het waren mijn eerste turntables. dus volgens mij kan je het best gewoon meteen goede kopen want uiteindelijk koop je ze toch.

hier in mijn dorp zijn 1210 mk2's te koop, weinig gebruikt en nog goed. volgens mij vragen 1400 voor 2 dus f 700 per stuk zal nog ff navragen.

Old Post Nov-25-2001 17:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by basvh
Ik zelf heb technics 1210 sl md3, het waren mijn eerste turntables. dus volgens mij kan je het best gewoon meteen goede kopen want uiteindelijk koop je ze toch.

hier in mijn dorp zijn 1210 mk2's te koop, weinig gebruikt en nog goed. volgens mij vragen 1400 voor 2 dus f 700 per stuk zal nog ff navragen.

check je mail

Old Post Nov-25-2001 17:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
koosmp3
tranceaddict in training

quote:
Originally posted by DJ Bazz
Bij Richersounds zijn ze nieuw 1199 piek per stuk
zijn te vinden in groningen , utrecht en amsterdam
zijn wel dozenschuivers ze hebben er echt geen verstand van.
maar het is goedkoop en nieuw

He bassie, zo praat je niet over ons he.
Laat ik nou net even 1 van die dozenschuivers zijn. Ik kan echt niet zeggen dat ik er geen verstand van heb hoor. Duzz... Let een beetje op wat je zecht.

Old Post Nov-26-2001 09:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for koosmp3 Click here to Send koosmp3 a Private Message Visit koosmp3's homepage! Add koosmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Technics 1200 SL MK II Nieuw of 2dehands kopen, en waar??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID id Id iD this VERY WEIRD and KINDA HARD track for me....thank you [2002] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSignum - "Second Wave" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:00.

Forum Rules: