Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [03-06-2005] HQ - Expo XXI Amsterdam
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Ik ben ook gefrustreerd maar daar hoor ik je nooit over

Old Post May-01-2005 19:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by jp
Ik ben ook gefrustreerd maar daar hoor ik je nooit over

Stel je niet aan. Maar dat geldt dan precies hetzelfde voor jou.... wat maakt het uit dat er zoveel threads zijn? Zolang je zelf maar weet wat goede muziek vindt, en die feesten lekker kan bezoeken!

En JP, jij bent al niet meer te helpen, nou goed

Old Post May-01-2005 19:18 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Het onderwerp 'feesten bezoeken' is gisteren al uitgebreid besproken in de auto. Die discussie kunnen we maar beter niet beginnen.

Punt is: het is een open forum, ram het maar lekker vol met je eigen inbreng. Muziek is muziek, feest is feest. Het is goed dat je een idee krijgt wat er allemaal leeft buiten je eigen straatje.

Beetje experimenteren kan geen kwaad people. Voor mijn part ram je er een pil in, dan wordt de drempel ook wat lager

Old Post May-01-2005 19:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by jp
Het onderwerp 'feesten bezoeken' is gisteren al uitgebreid besproken in de auto. Die discussie kunnen we maar beter niet beginnen.

Huh? Ik wil helemaal niet discussieren over wie/wat/hoeveel feesten iemand bezoekt, ik zei: Het maakt geen zak uit wat je doet, zolang je zelf maar lekekr weet wat goede muziek is en jij zelf die feesten kan bezoeken die je wil bezoeken! Dus geen discussie daarover hoor, denk dat je me verkeerd begrijpt.

quote:

Punt is: het is een open forum, ram het maar lekker vol met je eigen inbreng. Muziek is muziek, feest is feest. Het is goed dat je een idee krijgt wat er allemaal leeft buiten je eigen straatje.

Beetje experimenteren kan geen kwaad people. Voor mijn part ram je er een pil in, dan wordt de drempel ook wat lager

Inderdaad....verder kijken dan je neus lang is. Al is het nou gabber, of is het SHOKK of is het Sasha of is het Armin. Lekker belangrijk welke smaak, iedereen heeft zijn eigen ding.

Het mooie is, is dat de mensen die het hardst zeuren op andere stijlen op den duur vaak ineens zoiets kunnen hebben van " Heeee, dat is best leuk!". Dus oordeel niet te snel over iets/iemand..

Old Post May-01-2005 19:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Ze moeten Kai Tracid maar eens boeken die HQ gasten

Old Post May-01-2005 19:58  Netherlands
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

www.balticbastian.com/

Old Post May-02-2005 09:44  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Old Post May-02-2005 09:53  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Kak! Die foto wilde ik dus eerst ook posten maar ik kon m niet vinden.

Ali B is soo 2005

www.balticbastian.com/

Old Post May-02-2005 10:15  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sjonge jonge, je bent wel ERG gefrustreerd he?
Dit is al de 2e/3e reply van je die ik in deze trand zie.
Wat BOEIT het nou? Het gaat toch om je eigen smaak? Ik vind dat er ook veel Armin threads zijn, maar hoor je mij daar over? Lekker belangrijk! Smaken verschillen, en toevallig zitten hier nu veel progheads en mensen die van Trance ala Tiesto/PvD of Armin houden! Dat is dit forum al tijden, dus dat kan je verwachten als je hier zit...

Tel jij al mijn replies dan?
Ik post een thread waarin ik een feest aankondig waar de muziek en lineup wat harder is (hardtrance/hardhouse). Wat krijg ik in deze draad? Geen enkele serieuze reply. Even is het leuk, maar als je absoluut niet de intentie hebt om te gaan, post dan niet. Doe je een draadje met progartiesten of de grote trance dj's dan heb je iedereen al enthousiast alleen maar als ze de naam al lezen. En dan kom jij er weer tussen om er een enorme onbelangrijke discussie van te maken die helemaal niet relevant is met deze draad.

Daarom die reply, niet om mijn haat te spuien richting progressive/breaks of de grote 4 (Paul, Ferry, Armin, Tiesto) want die heb ik niet. Ik dacht alleen dat er misschien animo was voor wat anders dan het gewoonlijke. Maar ja, wat ik nu heb is een nutteloze discussie, foto's van Ali B. en aanverwante sjit. Die vind je niet in de draadjes over de usual suspects en hun gigs en optredens.

Jammer....

Last edited by nwopper on May-02-2005 at 12:27

Old Post May-02-2005 12:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

Wat een gezwets in een topic waar je het eigenlijk over een de meest succesvolle en langstlopende club avonden moet hebben. HQ BABY!!

Nieuwe locatie, tot 7 uur door gassen, nieuwe namen dat is het positieve. Negativie is toch dat het niet meer in het centrum is. Daardoor werd het toch altijd een zeer verschillend publiek aangevuld met verdwaalde toeristen. En jah melkweg schopte toch echt hard kont.

Ik hoop dat de Expo HQ een nieuwe impulz brengt voor HQ. Zodat het weer elke laatste vrijdag van de maand the place to be is.

Old Post May-02-2005 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by nwopper
Tel jij al mijn replies dan?
Ik post een thread waarin ik een feest aankondig waar de muziek en lineup wat harder is (hardtrance/hardhouse). Wat krijg ik in deze draad? Geen enkele serieuze reply. Even is het leuk, maar als je absoluut niet de intentie hebt om te gaan, post dan niet. Doe je een draadje met progartiesten of de grote trance dj's dan heb je iedereen al enthousiast alleen maar als ze de naam al lezen. En dan kom jij er weer tussen om er een enorme onbelangrijke discussie van te maken die helemaal niet relevant is met deze draad.

Daarom die reply, niet om mijn haat te spuien richting progressive/breaks of de grote 4 (Paul, Ferry, Armin, Tiesto) want die heb ik niet. Ik dacht alleen dat er misschien animo was voor wat anders dan het gewoonlijke. Maar ja, wat ik nu heb is een nutteloze discussie, foto's van Ali B. en aanverwante sjit. Die vind je niet in de draadjes over de usual suspects en hun gigs en optredens.

Jammer....

Meid maak je niet druk! Dat ligt niet aan je muziekstijl, ligt niet aan het feest, maar gewoon aan de mensen. Soms (vaak..) is er gewoon geouwehoer, en dat kan je niet tegenhouden. Dat heb je ook bij threads over Sasha etc....Kan je frustratie wel begrijpen, maar joh, maak je niet druk!

Old Post May-02-2005 13:26 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [03-06-2005] HQ - Expo XXI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackQUERVO's SPEED OF LIGHT (different) track ID needed [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBrian Sanhaji - "Nightlife" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:21.

Forum Rules: