Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > כמה שהחיים הפכו להיות זולים כאן
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Scorchio
אבי בקשר לדלק, זה משהו שאתה טועה לגביו
העלייה של מחירי הדלק באה כתוצאה מעלייה של מחירי הנפט בעולם זה משפיע לא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם.


צח הנקודה היא שבארץ מונהגת שיטה מטומטמת למדי שלפיה התעדכנות המחירים היא אחת לחודש משמע באופן תיאורטי מחירי הנפט בעולם יכולים לרדת בצורה דראסטית חודש שלם וכל העולם המערבי ירוויח מזה ואז ב-29 לחודש איזה מטורף יירה במישהו בערב הסעודית המחירים יזנקו לכמה ימים לשמיים והזינוק הזה יעלה לחודש שלם נוסף את מחירי הדלק בארץ
כשהמצב יירגע כל העולם המערבי יחזור לרמת מחירים שפויה ואנחנו נמשיך לאכול את המרור ההוא כל החודש

quote:
Originally posted by Scorchio
בקשר לאלימות, כמה שאנשים מדברים כאן על קהל של נקסט וזה
בחיים לא ראיתי מריבה\מכות\דחיפות במסיבה שלהם
האלימות ההולכת וגוברת לדעתי היא תוצאה ישירה של המצב המבייש של מעמד הביניים שבו כל ילד רביעי נמצא מתחת לקו העוני, במצב כזה ילדים בני 16 שאין להם כל כך מה להפסיד בחיים מקבלים 50 שקל מבנאדם מפוקפק ששולח אותם לרצוח מישהו וזה הדברים שאנחנו שומעים עליהם בחדשות.

תאמת על מקרה של רצח בשביל 50 שקל ששילמו לבן אדם כדי שירצח לא שמעתי
הנקודה שנגעת בה היא חדשה שלי הבעיה היא אחרת
אבי כבר נגע בה
ואולי עוד נגעו בה
ליותר מדי אנשים יש נשק כלשהו עליהם
כן סכין או אולר מספיקים
ולמרות שיש חוק במדינה שמשנושא על עצמו סכין זה בניגוד לחוק והוא יכול להשפט לעד 5 שנים בכלא בפועל לא שמעתי על בן אדם שישב שעה אפילו במעצר על הסעיף הזה (חוץ מכרישי עולם תחתון שהשמשטרה לפעמים מפילה אותם על דברים כאלה או על עבירות תנועה העיקר שישבו טיפה בכלא שהם יוכלו לנפנף לכולם שהנה עוד שנייה הם מחסלים תפשע) [/QUOTE]

quote:
Originally posted by Scorchio

מצב החינוך בארץ גם לא מזהיר
בייחוד כשיש צרת חינוך כמו לימור לבנת שכל מה שהיא עושה זה מנסה להראות את הפרצוף המכוער שלה בטלוויזיה במקום להנהיג איזהשהוא שינוי משמעותי בחינוך.


ממממ...צרת חינוך..איך רואים שאתה מקשיב המון לנתן זהבי ח"ח עצבני על זה התוכנית מספר אחת בכל מדיה תקשורתית היום בארץ לדעתי

המסר העיקרי שאף אחד לא ישכח מצרת החינוך ב-2004
אם אתה רוצה לפגוש אותי ולקבל ממני כבוד תביא מדליית זהב...ממש חינוך למצוינות
quote:
Originally posted by Scorchio

המצב על הכבישים, בתור נהג בתפקידי, אני חייב להגיד שיש שיפור לאחרונה, אנשים יותר זהירים בכביש ממה שאני רואה ומתחשבים יותר בצורכי האחר, פחות צופרים ופחות עצבניים, זה לפחות לטובה.


מעניין אותי באיזה כבישים נסעת לאחרונה אם אתה יכול להמליץ לנו זה באמת יעזור

quote:
Originally posted by Scorchio

אני לא חושב שיש משהו שאפשר ממש לעשות
הפגנות המוניות... הישראלי המצוי יעדיף לשבת בבית עם כוס קולה ולהגיד
"יהיה טוב"


מממ כן.. זה בדיוק משאבי אומר...וגם זהבי חוזר ואומר שזה עם מטומטם שהדבר האחרון שהוא יעשה זה ימחה על עוולות חברתיות שלא נוגעות ישירות לו או לבני משפחתו

quote:
Originally posted by Scorchio
אבל כששני אנשים יורים בנהג מונית כפי שקרה השבוע לוקח למשטרה 20 דקות (!) להגיע
שזה זמן קריטי שבו הבנאדם יכול למות

אם המשטרה היתה מגיעה אחרי דקה זה היה מציל אותו בוודאות?
זה לא שהשוטרים יודעים לבצע החייאה או לטפל בפצוע... הבעיה של המשטרה בראש ובראשונה היא בעיית תקציב
במילים אחרות שוב הוכח שבדרך לרפורמה הכלכלה המדינה מאבדת אזרחים בגלל שאין כסף לשלוח שוטרים למקומות שאולי המצאותם בהם היתה מונעת מקרה רצח זה או אחר...שוב מוכח שבעקיפין ביבי ממשיך לסייע לרציחות של אזרחים בעם
ומה האבסורד?
שעד 2010 אנחנו נהיה המטומטמים שנחזיר אותו למלכות ישראל כראש ממשלה


quote:
Originally posted by Scorchio

בקיצור
אולי לא הוספתי כאן מי יודע מה חומר למחשבה
אבל אני כבר נהייתי אדיש לכל זה, פשוט שימו אוזניות תשמעו מוזיקה ואל תשימו זין.

נ-מ-א-ס!


חומר למחשבה דווקא הוספת
מזל שיש לנו את המוזיקה שעוזרת לנו להרגע מכל הדברים האלו שיכולים פשוט להוציא אותנו מדעתינו...או שזה לא מזל?


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post May-04-2005 18:36 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

quote:
Originally posted by Star

בקיצור ולעניין בקצב הזה נמצא את עצמינו בגלות שוב



תאכלס... אני כבר מתחיל להתבאס שנולדתי בישראל

כל מה שאנחנו לומדים עליו בתנך זה איך שעם ישראל היו חארות בכל הזמנים

והיום אנחנו לא כאלה יותר טובים מאז...

נ.ב הפוסט שלך מזכיר לי את הנבואות של ירמיה ( היה לי היום מתכונת בתנך וזה דפק לי את הראש)

Old Post May-04-2005 18:46  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by coby
( היה לי היום מתכונת בתנך וזה דפק לי את הראש)


זה בסדר אחי אתה מהאנשים הטובים של ארצנו

הנוער הממוצע היום דופק את הראש עם דברים מתחום לימודי הכימיה ולא מתחום לימודי התנך...


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post May-04-2005 18:52 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

מזל שיש לנו את המוזיקה שעוזרת לנו להרגע מכל הדברים האלו שיכולים פשוט להוציא אותנו מדעתינו...או שזה לא מזל?


זו השורה התחתונה של כל הדיון הזה !


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Old Post May-04-2005 19:23  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Star
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2004
Location:

אתם רואים אתם גם נכללים בעצלנים שדופקים אותם ואומרים "יש לנו את המוסיקה " חחחחחחח

Old Post May-04-2005 19:27  Israel
Click Here to See the Profile for Star Click here to Send Star a Private Message Add Star to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

לדעתי עיקר הבעיה פה זה בתי המשפט.

מישהו שמוציא סכין - לדעתי ישר צריך לקבל 20 שנה בכלא


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post May-04-2005 20:43  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Star
אתם רואים אתם גם נכללים בעצלנים שדופקים אותם ואומרים "יש לנו את המוסיקה " חחחחחחח


זאת בדיוק הסיבה שהוספתי תמילים בסוף
"או שזה לא מזל"
הכל עניין של השקפה
בסופו של דבר אנחנו גם תוצאה של שאננות גוברת בחברה הישראלית וגם אנחנו לא מספיק מהפכנים בדעותינו רעיונותינו ורצוננו לשנות משהו


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post May-04-2005 22:27 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltdown
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan

הבעייה היא שאין פה כבוד לכלום. האלימות מתחילה עוד אצל הילדים בבתי ספר יסודי, שדופקים מכות רצח אחד לשני, ואף למורים שלהם, אחר כך זה מתקדם לתיכון, ואחר כך לבגרות.
וכפי שנאמר כאן, אף אחד לא מיישם את החוק, שאסור לאנשים ללכת עם סכין/אולר או אקדח.
שיטת הענישה חייבת להשתנות, אך גם היחס של השוטרים חייב להשתנות, כי בהרבה מקרים שוטרים דופקים מכות דווקא לאלו, שלא היו אשמים, ואח"כ נאמר לאותם אזרחים "תגישו תלונה במח"ש " שב 99.9 אחוזים מהמקרים, נגמרת בשום דבר.
ובנוסף, אכן הפכנו לעם אדיש, מצער עד כמה שזה נשמע, כפי שהתרגלנו בעבר לפיגועים, כך גם התרגלנו למספרים העצומים של ההרוגים בכל שנה בתאונות הדרכים, וכך גם התרגלנו לכך שרוצחים כאן ילדים בגלל ריב על בחורה, כאשר לאותה בחורה זה מחמיא שאנשים "נלחמים" על לבה.
דברים צריכים להשתנות כאן מהיסוד, הבעייה היא, שאני לא כ"כ רואה מאיפה יבוא השינוי, בעיקר מבחינה כלכלית, שהיא כפי שכבר נכתב כאן וגם לטעמי אחד הגורמים, לעלייה באלימות הכללית, שיש בארץ.


___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!

Old Post May-05-2005 06:04  Israel
Click Here to See the Profile for Meltdown Click here to Send Meltdown a Private Message Add Meltdown to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008



Registered: Oct 2003
Location:

גם בימי הנמל של האנגר11 והדוגית אוקטופוס זום היו הרבה מאוד דקירות.
היית הולך לדוגית היית רואה ילדים משחקים לך בסכיני פרפר בכניסה.
באותו זמן זה לא היה קשור להתחיל עם בנות אלה זה היה סתם הם מתחילים איתך
או שבטעות הסתכלת או דיברת אליו.

המצב בנוער ובחיילים הוא הכי גרוע!!!
ככה שהחיילים בהמשך יהיו במסיבות של גדולים
ככה שבכל המסיבות גם של גדולים המצב יהיה חרא.

תנו להם מוסיקה שחו-רע
תנו להם לשחק אותה גנגסטרים וראפרים מרחוב ארלם
ולשחק אותה יעני כנופיות
ומזה הם מושפעים!
כל הפוזות המגעילות האלו.

מה שבטוח בערב יום העצמאות לא להתקרב לטיילת ת"א-יפו!!!
זה האיזור הכי מסוכן, למרות שאין כבר פאצ'ה
(עצמאות 2001 בפאצ'ה למי שזוכר)


___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!

Old Post May-05-2005 10:03  Israel
Click Here to See the Profile for THE_BLUE_DRAGON Click here to Send THE_BLUE_DRAGON a Private Message Visit THE_BLUE_DRAGON's homepage! Add THE_BLUE_DRAGON to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008



Registered: Oct 2003
Location:

אההה וכמובן בנוסף לזה כל מסיבות החיילים וגם חלק מהנוער
עובדות על עיקרון אחד,
אלכוהול חייייינננננםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!

שזה הדבר הכי אדיוטי שיש!!!
ואם צריך להפסיק משהו או לאסור עליו זה חלוקת אלכוהול חינם!
נוער וחיילים לא יוצאים בגלל הדיג'ייז והמוסיקה,
הם יוצאים בשביל אלכוהול חינם!

כאשר אני עושה אירועים של
ILTA
כמעט כל מי שמתקשר שואל ישר אם יש אלכוהול חינם.

שיפסיקו את האלכוהול אז תפחת משמעותית כל האלימות...
וסלקצייה זה דבר מצויין!
אבל כאשר יש אירוע גדול שומר לא מספיק צריך גם שוטר במדים!


___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!

Old Post May-05-2005 10:12  Israel
Click Here to See the Profile for THE_BLUE_DRAGON Click here to Send THE_BLUE_DRAGON a Private Message Visit THE_BLUE_DRAGON's homepage! Add THE_BLUE_DRAGON to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

בקשר לאלכוהול....
וגם לא בהכרח קשור לכל הקטע של האלימות

כנראה אף אחד פה לא יסכים איתי

אבל לדעתי אולי כדאי לעשות חוק
שיאסור על מכירת משקאות עם יותר מ20% אלכוהול
ולא רק במועדונים אחרת זה לא שווה כלום

יאללה לסקול אותי באבנים


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post May-05-2005 11:05  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

מצד אחד גם אסור לשכוח שאלימות מושפעת מהמון דברים:

אם זה למשל האופי של הבן אדם ודרך החינוך שלו

וגם ההבדל העדות כאן בארץ

אבל הכי מעצבן אותי זה אשכרה הקטע הזה שמרביצים למורים....


אני בטוח כאן שאם כול אחד יישאל את אמא שלו איך הם למדו בביה"ס הם יגידו לכם שהמורים היו מכים אותם בהצבעות למי שלא עשה שיעורי בית


יענו......... אנחנו מתנהגים טוב טוב אם הילדים שהם עוד קטנים כך שבעתיד הם יעשו מה שבא להם


___________________

Old Post May-05-2005 12:11  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > כמה שהחיים הפכו להיות זולים כאן
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGoods hard trancer [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown - Jam Trax ( White Label) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:36.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!