Originally posted by CJ InterCity
polarna banga så jag kommer ensam. har en extra biljett ifall någon är intresserad
så taskigt att banga ur på sista ögonblick
___________________
music is my wine
May-04-2005 14:21
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by benni
så taskigt att banga ur på sista ögonblick
word...en av mina polare bangade också ur - han ligger ju iofs i magsjukan så han har väl iofs inga alternativ...men det blir bara mer plats i bilen på detta vis så jag har också en biljett över om någon vill ha....(Intercity, du ska få pröjs för den biljetten i vilket fall som, så oroa dig inte )
Sen om någon vet vart jag kan rycka ner en plansch i morgon bitti (antar att de då ändå inte gör någon nytta, så får ni gärna tipsa mig om detta )
Originally posted by CJ InterCity
det råkar vara en grön biljett som är 18-års gräns, slå en signal om du vill ha den! 0704-096196 kostar lika mycket som en vanlig biljett
Laszlo, jag har fixat en poster till
Peter! Vi kör en liten förfest vid pildamsparken vid 8 ikväll, försökt messa dig men inget svar så testar här,
Lazlo, det finns plats här för dig också självklart!
___________________
Leader of the last line of defence against the complete world domination of shitty hipphopp-fanatics and other rnbfuckups.
May-04-2005 15:58
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
Location: Leipzig
quote:
Originally posted by sipowitz
Peter! Vi kör en liten förfest vid pildamsparken vid 8 ikväll, försökt messa dig men inget svar så testar här
lite svårt att svara när jag bara har ditt ex-nummer men men, jag dyker upp garanterat
Hur ska våra "icke MATA" hitta till platsen? halva skåne består ju av pildamsparken