Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het TA recepten topic :D
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Met kerst heb ik nog wat leuks gemaakt.

Bakje van bladerdeeg met daarin zalmsalade.
Ik heb dit als voorgerecht gemaakt en het beviel echt zeer goed.

Gewoon bakje van bladerdeeg maken. Even de oven in.
Verse sla snijden, flinke hap mooie rooie zalm, pijnboompitten erbij, wat peterselie en een lekkere frisse zoete yoghurt sause er overheen.
Het is bijna hetzelfde al zalmcappacio maar dan in een andere vorm.

Old Post May-05-2005 22:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Tip voor degenen die een spacecake willen bakken maar niet van die smerige groene blaadjes erin willen hebben heb ik de ideale methode:

Je maakt de cake als gewoonlijk, alleen smelt je ruim de helft van de boter die je gebruikt "au bain marie" dat wil zeggen in een pannetje die op zijn beurt in een pan lichtkokend water dobbert. Hier doe je je overdrevengoedverkruimelde stuff in (ik doe meestal 2 gram, maar mijn cakevorm is nogal klein). Dit roer je een paar minuten au bain marie door en alle thc is in de boter gaan zitten, de blaadjes zijn alleen nog maar blaadjes en kun je er eruithalen met een zeef. Bak de cake en genieten maar!!!

www.balticbastian.com/

Old Post May-06-2005 13:48  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Little Theseus
Tip voor degenen die een spacecake willen bakken maar niet van die smerige groene blaadjes erin willen hebben heb ik de ideale methode:

Je maakt de cake als gewoonlijk, alleen smelt je ruim de helft van de boter die je gebruikt "au bain marie" dat wil zeggen in een pannetje die op zijn beurt in een pan lichtkokend water dobbert. Hier doe je je overdrevengoedverkruimelde stuff in (ik doe meestal 2 gram, maar mijn cakevorm is nogal klein). Dit roer je een paar minuten au bain marie door en alle thc is in de boter gaan zitten, de blaadjes zijn alleen nog maar blaadjes en kun je er eruithalen met een zeef. Bak de cake en genieten maar!!!

Ik maak altijd liever muffins....en ook liever met hash ipv wiet dan heb je tenminste niet van die blaadjes en dat smaakt ook veel beter.

Koop zo pak koopmans deegmix voor muffins....je moet precies de instructies volgen die hier opstaan. Alleen die boter die je gebruikt moet je eerste verwarmen, dan gooi je de hash er in kleine stukje in en wacht net zolang dat deze helemaal is opgenomen in boter, daarna ff laten afkoelen zodat het weer "normale" boter is en dan maar bakken met die handel.....succes gegarandeerd

Old Post May-06-2005 14:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by franzelare
sjinees:

- uitjes
- knoflook
- rijst
- een grote pan
- optimus

tin neer knuppelen, dan alles in de pan en gewoon een tijdje laten pruttelen

wanneer heb je die gegeten dan?

Old Post May-12-2005 19:36 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Opti
wanneer heb je die gegeten dan?

Heb jij niet nog een lekker Loempia-recept ofzo??

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post May-12-2005 20:02 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het TA recepten topic :D
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRip of '96 Radio-Set... [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBarthezz - "On The Move" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:07.

Forum Rules: