Bakje van bladerdeeg met daarin zalmsalade.
Ik heb dit als voorgerecht gemaakt en het beviel echt zeer goed.
Gewoon bakje van bladerdeeg maken. Even de oven in.
Verse sla snijden, flinke hap mooie rooie zalm, pijnboompitten erbij, wat peterselie en een lekkere frisse zoete yoghurt sause er overheen.
Het is bijna hetzelfde al zalmcappacio maar dan in een andere vorm.
May-05-2005 22:59
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Tip voor degenen die een spacecake willen bakken maar niet van die smerige groene blaadjes erin willen hebben heb ik de ideale methode:
Je maakt de cake als gewoonlijk, alleen smelt je ruim de helft van de boter die je gebruikt "au bain marie" dat wil zeggen in een pannetje die op zijn beurt in een pan lichtkokend water dobbert. Hier doe je je overdrevengoedverkruimelde stuff in (ik doe meestal 2 gram, maar mijn cakevorm is nogal klein). Dit roer je een paar minuten au bain marie door en alle thc is in de boter gaan zitten, de blaadjes zijn alleen nog maar blaadjes en kun je er eruithalen met een zeef. Bak de cake en genieten maar!!!
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Little Theseus
Tip voor degenen die een spacecake willen bakken maar niet van die smerige groene blaadjes erin willen hebben heb ik de ideale methode:
Je maakt de cake als gewoonlijk, alleen smelt je ruim de helft van de boter die je gebruikt "au bain marie" dat wil zeggen in een pannetje die op zijn beurt in een pan lichtkokend water dobbert. Hier doe je je overdrevengoedverkruimelde stuff in (ik doe meestal 2 gram, maar mijn cakevorm is nogal klein). Dit roer je een paar minuten au bain marie door en alle thc is in de boter gaan zitten, de blaadjes zijn alleen nog maar blaadjes en kun je er eruithalen met een zeef. Bak de cake en genieten maar!!!
Ik maak altijd liever muffins....en ook liever met hash ipv wiet dan heb je tenminste niet van die blaadjes en dat smaakt ook veel beter.
Koop zo pak koopmans deegmix voor muffins....je moet precies de instructies volgen die hier opstaan. Alleen die boter die je gebruikt moet je eerste verwarmen, dan gooi je de hash er in kleine stukje in en wacht net zolang dat deze helemaal is opgenomen in boter, daarna ff laten afkoelen zodat het weer "normale" boter is en dan maar bakken met die handel.....succes gegarandeerd
May-06-2005 14:58
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by franzelare
sjinees:
- uitjes
- knoflook
- rijst
- een grote pan
- optimus
tin neer knuppelen, dan alles in de pan en gewoon een tijdje laten pruttelen
wanneer heb je die gegeten dan?
May-12-2005 19:36
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Opti
wanneer heb je die gegeten dan?
Heb jij niet nog een lekker Loempia-recept ofzo??
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.