|
Vooral het ontwerp wat TimportE aangeeft vind ik echt SUPER!!, niet te opvallend, simpel maar wel erg cool. Vooral die tekst op de achterkant is super.
Aphexx: Op zich cool bedacht, maar vooral de kleuren vind ik erg fel, het moet volgens mij ook weer geen licht geven , maar het logo vinnik wel cool bedacht al isset nie echt mijn smaak.
___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
|