Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Mp3 מי שמבין בנגני
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

טוב.. אז קראתי את שני הריוויום ששמת פה שיפ
קודם כל אני חייב לצין ששניהם מאוד טובים
.

אני גם מתכוון לקנות נגן אמ פי 3
אבל הבעיה היא שלפי הריוויו של ה
iAudio

כבר לא מוכרים את ה
iRiver

בגלל שהוא ישן..

עכשיו ה
iAudio
נראה ממש טוב עם נתונים ממש טובים, אבל הבעיה היא שאין לו מסך, וזה משהו שדיי מפריע לי
יש לך מושג אולי על מכשיר שמשלב את האיכויות של שניהם אבל בנוסף יש לו גם מסך?...

Old Post May-07-2005 20:18 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

תראו מה ראיתי בוואלה
צריך לבדוק אם יש את זה גם בחנויות
quote:

זיכרון נייד USB בנפח 1024MB המשמש כ-4 מוצרים:
מכשיר Disk On Key לאחסון קבצים בחיבור USB ישיר.
נגן MP3 מנגן קבצי MP3 וWMA.
רדיו FM איכותי.
טייפ מנהלים דיגיטלי בעל 288 שעות הקלטה.
LYRICS - מציג את מילות השיר !!!

תצוגת LCD כחולה.
זיהוי שם שיר ID3 tag display.
רדיו FM (באוזניות).
בנוסף לניגון קבצי MP3 רגילים ניתן לנגן את קבצי הWMA המיוחדים של Microsoft
וגם קבצי WAV באיכות של CD ובפורמטים נוספים MP1, MP2, ASF, WMV.
מכשיר ידידותי למשתמש וקל להפעלה.
הנגן בעל איכות שמע יוצאת מן הכלל הודות לאיקולייזר דיגיטלי מיוחד בעל 7 מצבים.
מסך LCD בעל 3 שורות לתצוגה של שם השיר, שם המבצע ושם האלבום
וכמו כן תצוגה של מאפיינים נוספים כגון איכות ההשמעה, סוג האיקולייזר,
מצב סוללה, זמני השיר, מספר השיר ועוד...
טייפ מנהלים בעל 4 מצבי הקלטה באיכויות שונות.
דבר זה מאפשר להאריך את זמן ההקלטה על חשבון איכות ההקלטה-
מעולה להרצאות למשל (בהן לא נדרשת איכות הקלטה גבוהה).
הטייפ בעל פונקצית VOR המשהה את ההקלטה באופן אוטומטי כאשר אין קול
וכך מאריכה עוד את זמן ההקלטה.
מיקרופון פנימי.
תצוגת מילות השיר Lyrics – מאפשר את הצגת מילות השיר בעת השמעתו.
שבעה מצבי השמעה כגון:
רגיל, חזרה על שיר אחד, חזרה על כל השירים בכלל,
השמעה אקראית, השמעת קטע הפתיחה וכו.
תצוגת תפריטים ב12 שפות שונות.
אנשי קשר- ניתן להזין למכשיר רשימת אנשי קשר הכוללת שם מלא,
טלפון, טלפון ניד, פקס, כתובת אי-מייל וטקסט קצר נוסף.
כיבוי אוטומטי בעת חוסר עבודה (ניתן לתכנות).
אוזניות סטריאופוניות איכותיות ביותר (מסופקות).
אספקת מתח ע"י סוללת AAA אחת (מסופקת).
זמן עבודה עד 15 שעות עם סוללה AAA אחת

מפרט טכני-
מהירות העברת נתונים עד 4Mbps.
מפענחים MP1/MP2/MP3/WMA/WMV/ASF.
יציאת סטריאו 8mW+8mW Max 32ohm.
טווח תדרים 20Hz-20KHz.
יחס S/N של >8.5dB.
ממשק USB1.1.
תאימות: Windows 98/SE/ME/2000/XP, Mac OS10.
משקל 30 גרם (ללא סוללה).

אביזרים כלולים –
סרט תליה לצוואר, אוזניות, כבל USB מאריך, דיסק תוכנות, ספר הוראות.


זה נראהלי מכשיר בן אלף זונות זה בדיוק מה אני מחפש

Old Post May-07-2005 20:20 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

שחר זה מה שהם אמרו לך לקנות
דיסקאוןקי... זה בדיוק זה
זה סבבה אם אתה פשוט רוצה משהו לשמוע איתו שירים סתם ככה.. בכיף

Old Post May-07-2005 20:25 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by YuVaL
טוב.. אז קראתי את שני הריוויום ששמת פה שיפ
קודם כל אני חייב לצין ששניהם מאוד טובים
.

אני גם מתכוון לקנות נגן אמ פי 3
אבל הבעיה היא שלפי הריוויו של ה
iAudio

כבר לא מוכרים את ה
iRiver

בגלל שהוא ישן..

עכשיו ה
iAudio
נראה ממש טוב עם נתונים ממש טובים, אבל הבעיה היא שאין לו מסך, וזה משהו שדיי מפריע לי
יש לך מושג אולי על מכשיר שמשלב את האיכויות של שניהם אבל בנוסף יש לו גם מסך?...


לאייאודיו יש מסך רק בשלט זה באמת חיסרון
אני מאמין שאפשר עוד למצוא את האייריבר שבסקירה
ואם לא תמצא אז יש לך את
iRiver H320

המחיר שלו הוא 1900 שזה מחיר סביר לעומת המחירים של שנה שעברה שזה עלה 2800
החיסרון שלו הוא שהמסך ציבעוני וזה גימיק שלא נחוץ וסתם גומר תבטריה יותר מהר
רק אל תתפתה לקנות אייפוד... אחרי שימוש מרובה באייריבר, השימוש באייפוד מזה לא נוח
-------------
לשחר...
בעניין של הסוללה
האייריבר מחזיק 16 שעות לאחר טעינה שלמה
לעומת דיסק און קי שמופעל על בטרייה
AAA
והיא נגמרת תוך שעתיים בשמיעה רצופה ופול ווליום
חוץ מזה שלאייריבר יש סוללה בתוך המכשיר שמספיקה לכמה שנים ולא צריך לדאוג לסטוק של סוללות שאתה הולך לבסיס

Old Post May-07-2005 20:47  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

שחכתי להוסיף שיש עוד מכשיר טוב שיצא לאחרונה
iRiver H10:


המכשיר 5 גיגה
ועולה 1500
ד"א שתי המכשירים
H10 & H320
יודעים להציג:
jpg, bmp
לא שמישהו באמת צריך את זה

Old Post May-07-2005 20:54  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by sh33p
לאייאודיו יש מסך רק בשלט זה באמת חיסרון
אני מאמין שאפשר עוד למצוא את האייריבר שבסקירה
ואם לא תמצא אז יש לך את
iRiver H320

המחיר שלו הוא 1900 שזה מחיר סביר לעומת המחירים של שנה שעברה שזה עלה 2800
החיסרון שלו הוא שהמסך ציבעוני וזה גימיק שלא נחוץ וסתם גומר תבטריה יותר מהר
רק אל תתפתה לקנות אייפוד... אחרי שימוש מרובה באייריבר, השימוש באייפוד מזה לא נוח
-------------
לשחר...
בעניין של הסוללה
האייריבר מחזיק 16 שעות לאחר טעינה שלמה
לעומת דיסק און קי שמופעל על בטרייה
AAA
והיא נגמרת תוך שעתיים בשמיעה רצופה ופול ווליום
חוץ מזה שלאייריבר יש סוללה בתוך המכשיר שמספיקה לכמה שנים ולא צריך לדאוג לסטוק של סוללות שאתה הולך לבסיס


איכס איכס איכס, המסך הצבעוני והכפתורים האלה פשוט גורמים לו להראות כמו צעצוע!!!....
אתה חושב שכדאי לי ללכת על ה
iHP-120?
או לחכות למכשיר חדש כבר?..

Old Post May-07-2005 21:42 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אני בספק שתמצא
iHP-120
הפסיקו לייצר אותי
קניתי אותו ממש בסוף


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post May-07-2005 21:52 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by YuVaL
איכס איכס איכס, המסך הצבעוני והכפתורים האלה פשוט גורמים לו להראות כמו צעצוע!!!....
אתה חושב שכדאי לי ללכת על ה
iHP-120?
או לחכות למכשיר חדש כבר?..

אם תמצא את ה
ihp120
אז בהחלט קניה נכונה
לגבי מכשיר חדש אין לי מושג אם ייצא משהו בזמן הקרוב
אבל אני בטוח שאם ייצא זה גם יהיה צבעוני

Old Post May-07-2005 22:02  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltdown
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: ramat-gan

עזוב אותך מכל אלה, תעבור לווקמן, שאפשר לשמוע את שני הצדדים של הקסטה, הכי טוב


___________________
no music no life!!!
brit music is the music!
john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!

Old Post May-07-2005 23:43  Israel
Click Here to See the Profile for Meltdown Click here to Send Meltdown a Private Message Add Meltdown to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by Meltdown
עזוב אותך מכל אלה, תעבור לווקמן, שאפשר לשמוע את שני הצדדים של הקסטה, הכי טוב



חחחחחחחחח תאכלס
אני זוכר שגרתי באמריקה הייתי מקליט הכל על קסטות והייתי שומע ב
LOCKER ROOM
חחחחחחחחח שיאללה איזה יופי זה היה
=)
היה לזה גם רדיו אז זה היה מגניב
הייתי שומע
Hot 97!

קייצר חברים.. אתם אומרים שאין מצב למצוא
iHP-120
בכלל!??
אז יענו נדפקתי לגמרי..

Old Post May-08-2005 00:00 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחח תאכלס
אני זוכר שגרתי באמריקה הייתי מקליט הכל על קסטות והייתי שומע ב
LOCKER ROOM
חחחחחחחחח שיאללה איזה יופי זה היה
=)
היה לזה גם רדיו אז זה היה מגניב
הייתי שומע
Hot 97!

קייצר חברים.. אתם אומרים שאין מצב למצוא
iHP-120
בכלל!??
אז יענו נדפקתי לגמרי..


יש מצב קטן שתמצא, לפי מה שאני רואה באינטרנט שום חנות לא מוכרת אותו
אבל לאייריבר יש חנות בדיזינגוף סנטר והנה הטלפון
03-6205074
תתקשר ותשאל, אם אין אז לך על
iAudio M3L
אני בטוח שלא תצטער,אז יש לו מסך רק בשלט, זה לא כזה סיפור וחוץ מזה עם כזאת כמות ענקית של פיצ'רים אתה בכלל לא תחשוב על המסך
אם היה לי כסף הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים

Old Post May-08-2005 08:32  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

quote:
Originally posted by sh33p
יש מצב קטן שתמצא, לפי מה שאני רואה באינטרנט שום חנות לא מוכרת אותו
אבל לאייריבר יש חנות בדיזינגוף סנטר והנה הטלפון
03-6205074
תתקשר ותשאל, אם אין אז לך על
iAudio M3L
אני בטוח שלא תצטער,אז יש לו מסך רק בשלט, זה לא כזה סיפור וחוץ מזה עם כזאת כמות ענקית של פיצ'רים אתה בכלל לא תחשוב על המסך
אם היה לי כסף הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים


זהו, שזה דיי מפריע לי כל הקטע שאין מסך.....

אני יודע שזה נשמע דפוק אבל לא יודע... אני חושב שמסך זה משו שצריך.

Old Post May-08-2005 12:18 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Mp3 מי שמבין בנגני
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown clip - twas posted here before [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Dean - Ballanation [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:27.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!