|
| quote: | Originally posted by Marc.....S
Beetje jammer van Judge Jules. . Als er 1 dj op de wereld is die nog niet eens een plaat normaal gelijk kan laten lopen is hij het wel. Eerst zou ook Eddie komen, die had ik 10x liever gezien. |
Judge Jules is idd zoooo slecht! Vorig jaar tijdens Koninginnenacht in XL En toen overdag nog ff samen met Eddie Haliwell, wat een kneuzen!
|