Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > vraagje/verslag gielen
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
binnenkort komen de Klubbheads ook in Lucky,
wist niet dat Gielen d'r ook kwam.

Klubbheads....die zijn pas slecht.... weekje of twee geleden gehoord in de 013.... dat ging van van hiphoppin' naar barthezz.....

Old Post Nov-26-2001 15:28  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Collin-D
tranceaddict in training

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Boss

Klubbheads....die zijn pas slecht.... weekje of twee geleden gehoord in de 013.... dat ging van van hiphoppin' naar barthezz.....

klubbheads slecht ?????
kom op zeg....

Old Post Nov-26-2001 18:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Collin-D Click here to Send DJ Collin-D a Private Message Add DJ Collin-D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Boss

Ik heb ze één keer live gezien, dat was op Evolution... toen draaiden ze niet slecht..heb nog Serendipity (Mas Mix) gehoord

Old Post Nov-26-2001 18:51 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by DJ Collin-D

klubbheads slecht ?????
kom op zeg....

Klubbheads zijn een stelletje kakse gasten die zouden moeten stoppen met dezelfde zielige plaatjes te produceren

Old Post Nov-26-2001 19:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

ieder z'n eigen smaak zou ik zeggen,
ik heb zelf niks tegen op een set van de Klubbheads...
denk dat ik nog wel naar Lucky (Rijssen) ga.
Vond ze op Trance Energy ook niet beroerd draaien.

Old Post Nov-26-2001 19:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Collin-D
tranceaddict in training

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by TranceFool

Klubbheads zijn een stelletje kakse gasten die zouden moeten stoppen met dezelfde zielige plaatjes te produceren

tja...wat zal ik er van zeggen...
ik zie jou nog geen 11 miljoen per jaar verdienen met draaien...
en digi-dance levert ook vele miljoenen op...
dus dan zou ik ook wel "ZIELIGE PLAATJES" willen gaan produceren..
kortom deze "KAKSE GASTEN" doen het beter als jou....

"KLUBBHEADS RULE"

Old Post Nov-26-2001 21:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Collin-D Click here to Send DJ Collin-D a Private Message Add DJ Collin-D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

De klubbheads.. die horen in het rijtje thuis van Kabouter Plop en K3. Muziek die wordt gedraaid op het verjaardagsfeestje van je broertje, als die 11 jaar is geworden.

HIPHOP, DON'T STOP!!

Old Post Nov-26-2001 23:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Jukx
De klubbheads.. die horen in het rijtje thuis van Kabouter Plop en K3. Muziek die wordt gedraaid op het verjaardagsfeestje van je broertje, als die 11 jaar is geworden.

HIPHOP, DON'T STOP!!

" COME ON MAKE THAT BEAT DROP"

Old Post Nov-27-2001 01:09 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

mensen ga ééns naar echte muziek luisteren

kom naar innercity ga naar techno of progressive zaal. James holden zekers niet missen die draait echt werelds eigenlijk draait hij gewoon trance (geeft hij ook zelf toe)maar dan mooie diepe platen en wat minder high energy zeg maar

dusse forget gielen

Old Post Nov-27-2001 09:32  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by magrec
mensen ga ééns naar echte muziek luisteren

kom naar innercity ga naar techno of progressive zaal. James holden zekers niet missen die draait echt werelds eigenlijk draait hij gewoon trance (geeft hij ook zelf toe)maar dan mooie diepe platen en wat minder high energy zeg maar

dusse forget gielen

Ik vroeg me al af hoelang het zou duren voor er een reactie als deze zou komen .
En ja, ik wil wel naar IC, en ja ik weet dat de meeste DJ's die daar staan beter zijn dan Gielen, maar nee, ik ga (vooralsnog) niet, want nee, niemand die ik ken gaat/wil daar naartoe .

Maar dat de meeste die daar staan beter zijn dan Gielen en dat Gielen hier niet erg hoog aangeschreven staat wil nog niet zeggen dat IK hem slecht vindt of niet op zijn muziek uit mijn dakkie kan gaan.

greetz kolkiewolkie

Hard = goed

Old Post Nov-27-2001 09:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

maar nee, ik ga (vooralsnog) niet, want nee, niemand die ik ken gaat/wil daar naartoe .

Sorry Kolkie

Maar dat de meeste die daar staan beter zijn dan Gielen en dat Gielen hier niet erg hoog aangeschreven staat wil nog niet zeggen dat IK hem slecht vindt of niet op zijn muziek uit mijn dakkie kan gaan.

Ben ik het helemaal mee eens!

Old Post Nov-27-2001 09:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

hmmm.......dat quoten heb ik nog niet onder de knie

Old Post Nov-27-2001 09:57  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > vraagje/verslag gielen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack played by wally lopez [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLost Tribe - "Gamemaster" (Shane 54 Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:41.

Forum Rules: