|
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag vet precis vad ni menar. Jag försökte få in mina systerbarn på trance igår.. dom e 10 o 12 år gamla. Efter en halvtimmes övertalning fick jag tillåtelse att spela några låtar på deras stereo. Jag spelade Iio - Rapture (armin remixen), Riva - Stringer och Rank 1 - Such is Life (Marco V remix) Dom bara tittade på mej som om jag vore galen! "Okej, sån där musik får man ont i huvudet av, nu är det min tur att visa dej vad som är bra musik", sa den yngsta som är en tjej och kastar på.. ..Britney Spears. *suck*
Men dom är unga så det finns fortfarande hopp..
Håller dessutom på att försöka få en musikintresserad tjejkompis att gilla trance och har bränt en platta till henne. For an angel, Urban Train, Cafe del Mar, The Silence, Push - Strange World m.m. Om hon inte gillar det, då kan man nog aldrig gilla trance och jag lägger ned min lilla värvarkampanj..
SoLong!! |
Dom är för unga kanske??? Britney och Agilera, BSB och N'sync e ju rätt så roligt då!!! man kommer ju själv ihåg när man dansade till Madonna, Michel Jackson, Stefanie och va alla andra hette...
Trance är lite för komplicerat för ungarna...
|