|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kijk, en dat is het probleem van NL: wat de boer niet kent, dat vreet hij niet" is een mooi spreekwoord.
De teneur is altijd "nee". Overal tegenaanschoppen, maar waar tegenaan weet niemand. Dat is ook het probleem bij het referendum: de echt overtuigde Nee stemmers komen met praktischere argumenten en bepleiten hun standpunt veel meer. Ja stemmers hoor je weinig eigenlijk op tv.
Als je het niet weet en je er niet in verdiept (hebt?), stem dan niet in plaats van meteen nee te zeggen. |
Je hebt deels gelijk, mijn nee is eerder een protest tegen de slechte informatie die over dit onderwerp te vinden is, je gaat toch niet voor een of ander on beargumenteerd plan stemmen? Of jij wel?
Als je de moeite neemt een referendum te houden (hadden ze ook niet kunnen doen voor zo ver ik begrijp, en het iedereen gewoon door de strot kunnen drukken) neem dan ook even de moeite om voldoende, begrijpbare informatie te leveren aan de stemmers.
Dus zou ik lekker nee stemmen, stik maar in je grondwet, probeer het later nog maar een keer, dan met goede voorlichting!
90% van al die idioten die op straat lopen te bleren tegen mourice de hond (of hoe die knakker ook heet) dat ze voor al dan niet tegen zijn heeft geen fucking idee waar ze het over hebben.
Ik ben erg benieuwt naar jou stem + argumentatie en informatie bron (die geen uren leeswerk kost) Of heb ik daar overheen gelezen?
|