|
2 אוזניים ואז אחת..
בהתחלה, כשמשווים קצב ומאזנים אני משתמש בשתי אוזנים
ואז כשאני מתחיל להכניס, אוזן אחת..
תכלס, הייתי עובד עם Pgm ו Pcm
שזה ממש נוח, לא מוריד מהאוזניים בכלל, מאזן לאמצע, או קצת יותר לכיוון המיין וסבבה...
___________________
Scratch Me!
|