בהצלחה לכל המתגייסים ולכל אלה שכבר שם
אני בן 19 פרופיל 97 קבא הכי גבוהה שיש
ו עוד לא עשיתי טירונות....
חהחה
איך?
אני לומד , על חשבון הצבא
___________________
Michael
Nov-26-2001 17:10
Dj-2TaLL
Jamil-Addict
Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
סידרת קומבינות הא?
___________________
Nov-26-2001 19:23
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
תודה כולם !!!!!!
אני מקווה לבוא לכאן להתעדכן בסופי שבוע
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-27-2001 01:45
R-Yeah
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
PorjectFive
לפני שאתה מתלהב שאתה עתודאי
בזמן שאתה תסיים את הלימודים ותתחיל טיורנות בגיל 22! או 21!
אני כבר אשתחרר מצה"ל ואהיה בתאילנד או בהודו או בארה"ב אתה תהיה
במסדר של טירונים צועק הקשבים למפקדים בני 19!
ועוד בזמן הזה אני יכול להוציא תואר כמוך אם אתה גובניק
שווה לבזבז כסף על לימודים מאשר לאכול חרא בגיל 22 - 25!
ולהצטער על מה שעשית
נתתי לך נקודה למחשבה?
Nov-27-2001 10:10
Dj Black
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel
ב-ה-צ-ל-ח-ה!
שוב
Nov-27-2001 12:54
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by R-Yeah PorjectFive
לפני שאתה מתלהב שאתה עתודאי
בזמן שאתה תסיים את הלימודים ותתחיל טיורנות בגיל 22! או 21!
אני כבר אשתחרר מצה"ל ואהיה בתאילנד או בהודו או בארה"ב אתה תהיה
במסדר של טירונים צועק הקשבים למפקדים בני 19!
ועוד בזמן הזה אני יכול להוציא תואר כמוך אם אתה גובניק
שווה לבזבז כסף על לימודים מאשר לאכול חרא בגיל 22 - 25!
ולהצטער על מה שעשית
נתתי לך נקודה למחשבה?
המממ.. אתה כוונה רוצה לעצבן?
Nov-27-2001 13:00
DJ_BoN
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Tel Aviv, Israel
quote:
Originally posted by DJ-Energy
המממ.. אתה כוונה רוצה לעצבן?
לא הוא דווקא צודק... אנשים לא צריכים להתלהב מזה שהם עתודאים כי סה"כ חוץ מתוכנית פסגות עתודה זה חרא..
ואני לא מתכוון לעצבן אותך
projectfive
רק אל תחשוב שזה כזה סבבה...
___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E
Nov-27-2001 13:04
R-Yeah
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
ממש לא רוצה לעצבן
אנרג'י אתה עדיין צעיר מכדי להבין אז אולי אתה לא מבין את הכוונות שלי
Nov-27-2001 18:42
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
אני שנה הבאה מתגייס....וחשבתי על להיות עתודאי..אתם יכולים להסביר לי עוד בקשר לזה? (כעיקרון: למה זה לא כדאי!) - בשביל מישהו שממש לא רוצה לשרת בקרבי....
Nov-27-2001 19:27
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Trance man אני שנה הבאה מתגייס....וחשבתי על להיות עתודאי..אתם יכולים להסביר לי עוד בקשר לזה? (כעיקרון: למה זה לא כדאי!) - בשביל מישהו שממש לא רוצה לשרת בקרבי....
לא כדאי מהרבה סיבות
כל מי שדיברתי איתו שהוא עתודאי אמר לי שהוא סובל ושזה ממש חרא
אתה מתגייס אחרי כולם ושחברים שלך משתחררים אתה נשאר בצבא שזה ממש מבאס
חוץ מזה ת כל הקטע של עתודאות זה להמשיך במקצוע שלמדת בתוך הצבא ולפי מה שאמרו לי זה לא תמיד קורה ואז אתה יכול להידפק בתור תפקיד חרא שלא קשור למה שלמדת כעתודאי
יש עוד הרבה דברים שאמרו לי על זה אבל אני לא ממש זוכר
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-27-2001 19:36
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
קרבי זה הכי,אחי!
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Nov-27-2001 19:45
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN קרבי זה הכי,אחי!
בטח, אבל לא בשבילי
אגב, אחלה אבטר יש לך.. כל פעם שאני רואה אותו אני צוחק..