Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Extravadance 2002 - Nyårsfest
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by reveal
helt sant...

fett sant....

Old Post Nov-29-2001 22:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

så sant som det var sagt...

Old Post Nov-29-2001 22:59 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Word!

Kan säga att det händer alltid mycke på nyår i stan runt på olika klubbar. Men så många fester är det väl inte, så vill man absolut på nån arragerad fest på lokal så får väl dom som vill ta sig dit. Om ni någonsin sett Toppen på Z-TV så vet ni att det stämmer, lots of kickers å fjortisar...
För övrigt så tror jag nog den där tjommen kan spela en del kul men det mesta blir nog "blow my vistle bitch"

Du kommer inte se mig där iaf...

Old Post Nov-29-2001 23:07  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Du kommer inte se mig där iaf...

Det var första gången..

Old Post Nov-29-2001 23:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

jag vet va era brevlådor bor... snack ainte skit om kickers!!!

Skojar bara...jag fattar verkligen va ni snackar om!!

Old Post Nov-29-2001 23:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

inte mig heller... men det kanske mest beror på att jag bor ca 60 mil i från sthlm

Old Post Nov-29-2001 23:14 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Gaby
jag vet va era brevlådor bor... snack ainte skit om kickers!!!

Skojar bara...jag fattar verkligen va ni snackar om!!

finns det kickers fortfarande? hur länge ska dom finnas? borde det inte gå över snart? när ja va liten hade dom super och megaloose

Old Post Nov-29-2001 23:17  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Ravesquad

finns det kickers fortfarande? hur länge ska dom finnas? borde det inte gå över snart? när ja va liten hade dom super och megaloose

Fan där jag bor (Bagarmossen) finns det gott om dom. Kutar runt och skriker jalla jalla och viftar med knivar som om det vore bananer.
Blir så jävla lack. Jävla ghetto. Själv har jag blivit nerslagen och min kompis vart knivhotad av en snubbe i 5:an förut när jag var med. ARGH!
En gång sparkade dom ner en 45 årig snubbe och krossade hans revben för att han sa åt dom att sluta kasta sten på en hund.

Old Post Nov-30-2001 06:55 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Extravadance 2002 - Nyårsfest
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp with ID, please! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHugg & Pepp - Kalsong [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:04.

Forum Rules: