שאתה גר בחיפה מה כבר יש לעשוצ?
הסתובבנו בשכונה קצת הלכנו אחרי זה יעני לעשות על האש עם עוד כמה חברה
התבאס לי התחת אחרי ששנה שעברה יצאתי למסיבה בתל אביב והיה בן זונה השנה פשוט היה מגעיייל אין כזה עצמאות מגעיל לא היה לי בחיים
בקיצור יום עצמאות על תבואו לחיפה! גם אם ישלמו לכם פשוט לא היה כלוםםם
כלום כלום כלום...
___________________
~*+Trance is a classic music of the modern style~*+
May-13-2005 10:04
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by YuVaL
הייתי ברוק העצמאות
היה פשוט מדהים
איזה אווירה, אחלה מוסיקה, אחלה אנשים
כולם קופצים משתגעים..
דבר כזה הרבה זמן לא ראיתי
היו לפחות 10,000 אם לא יותר...
האומנים, אחד אחד נתנו שואו והיה פשוט יום עצמאות בנזונה
=)
?!
אתה לא מתבייש ???
ANYWAY..
אני הייתי בדום..
הייתה מסיבה מאוד הזויה כי שתיתי הרבה מאוד ועירבבתי...
הייתה מוזיקה טובה סה"כ מטוכנר ובריזמן..
ו..עופר ניסים..בלעעע
May-13-2005 11:36
SPL
tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Mazkeret Batya
מה עופר משתמש?
May-15-2005 20:23
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by SPL
מה עופר משתמש?
אל אס די קצת אקסטות לפעמים הוא מזריק קצת וקוקאין זה רק אם ממש הוא במצב רוח על הפנים וכלום לא משפיע עליו...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
May-15-2005 21:10
fusi
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza
הייתי באפטר באומן תל אביב. 14 שעות מסיבה, לא רע בכלל
Originally posted by fusi
הייתי באפטר באומן תל אביב. 14 שעות מסיבה, לא רע בכלל
איך הפסדתי את זה
May-16-2005 12:09
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Shaharr
איך הפסדתי את זה
התחצלת כנראה...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
May-16-2005 18:52
Shaharr
Junior tranceaddict
Registered: May 2005
Location:
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
התחצלת כנראה...
אמר סגן-סאבי10
May-16-2005 19:39
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Shaharr
אמר סגן-סאבי10
אל דאגה יום שישי אני דופק כרטיס
עוד לא יודע אם בנקסט או אצל גיל...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
May-16-2005 20:11
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
הייינו בדום
בהתחלה היה מגעיל !!! מוסיקה שחורה בעעעעעעעעעעעע
אח"כ עלתה עפרה ואני חייבת להודות הוא היה מעולה!!!!!!!!!!
ממש אהבתי! לא יודעת אם זו העובדה שהייתי מבואסת מהמסיקה השחורה
או שהוא באמת היה טוב... בכל אופן נורא נהניתי!
פעם ראשונה שראיתי אותו לייב והוא נותן שואו חבל"ז!!!!!!!!
אהבתי!
אח"כ היה אוסי ובריזמן...
את טוכנר לא יצא לי לשמוע כי כבר חתכנו...
בגדול היה מצחיק... הייתה אווירה טובה
אני נהניתי!!!!
אבל... לא יותר מעצמאות שנה שעברה כי אז היינו בארמין בפארק
חח המסיבה הראשונה שהייתי בה באיזור המרכז
סתם לידע כללי אנחנו פה כברלמעלה משנה ! איך הזמן טס שנהנים
___________________
May-17-2005 17:24
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
אני הייתי בריתוק ביום הזיכרון (על משהו מגוחך לגמרי), ככה שלא הייתה לי הזדמנות לחגוג את יום העצמאות.....
אז חגגתי בבסיס... במשמר הנר ארוחת ערב חגיגית עם הסגל המאוד מצומצם שנשאר שם, ובעשיית בית זונות מטורף....... שזה דבר די נדיר בטירונות קרבית.... לפחות ברמות שאני הגעתי אליהן
רק ביום העצמאות עצמו הגעתי הביתה כי למפקד שם לא היה כוח לעשות עליי בייביסיטר והוא נתן לי פס..... ועשיתי עם המשפחה על האש, ואז יצאתי לסנוקר ופאב עם כמה חברים.....
היה סבבה לגמרי
___________________
May-20-2005 09:26
Shaharr
Junior tranceaddict
Registered: May 2005
Location:
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני הייתי בריתוק ביום הזיכרון (על משהו מגוחך לגמרי), ככה שלא הייתה לי הזדמנות לחגוג את יום העצמאות.....
אז חגגתי בבסיס... במשמר הנר ארוחת ערב חגיגית עם הסגל המאוד מצומצם שנשאר שם, ובעשיית בית זונות מטורף....... שזה דבר די נדיר בטירונות קרבית.... לפחות ברמות שאני הגעתי אליהן
רק ביום העצמאות עצמו הגעתי הביתה כי למפקד שם לא היה כוח לעשות עליי בייביסיטר והוא נתן לי פס..... ועשיתי עם המשפחה על האש, ואז יצאתי לסנוקר ופאב עם כמה חברים.....
היה סבבה לגמרי
לא שמעת על לדפוק נפקדות
אצלנו כל מי שאמרו לו להשאר בעצמאות אמר להם מראש שהוא הולך ונתן תנשק