|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lol, afteren in Arnhem?
Ik was er vorige week, wat een kl*te stad. Nu mag het misschien tot 5 uur open zijn, maar normaal tot 2 uur. Er lopen allemaal opgefokte 17 jarigen rond, daarnaast is het nergens druk.
Vorige week zat iedereen tot 1 uur op het terras, nergens ook maar iemand binnen te vinden. Alleen daar rechts naast de Pavlov (waar niemand was), maar verder helemaal niets. Het leek alsof iedereen wachtte tot de Manhattan open ging.
Nee mij niet snel meer gezien op de Korenmarkt. Heel weinig te beleven. Maar hopen voor jullie dat jullie nu geluk hebben nu het tot 5 uur open is.
Het spreekt ook wel dat de after niet eens in Arnhem zelf is, maar in Utrecht |
Ik weet t, kwa uitgaan: Arnhem Suxxx!
En ja in 9 / 10 tenten lopen allemaal van die opgefokte sjappies rond, behalve in de tent waar ik altijd heen ga, The Move. En ik weet ook wel dat t morgen weer drie keer niks wordt met al die tenten want Arnhem is nu eenmaal sjappie-paradijs
Die officiele after van FYM schijnt ook niet echt veel byzonders te zijn... Zo jammer dat het vorig jaar een van de beste/betere festivals van het jaar was, en het nu dreigt in t water te vallen, hoorde ook iets van tegenvallende kaartverkoop...
Jun-03-2005 17:54
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:34.
Forum Rules: