Har sålt mina skivspelare....har massa skivor.....står mest o dammar bara <---2003 skivor....desperat efter nån gammal skiva så kanske den finns ...bara o säga till...
May-19-2005 15:41
klappa
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2004
Location: North Korea
quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Har sålt mina skivspelare....har massa skivor.....står mest o dammar bara <---2003 skivor....desperat efter nån gammal skiva så kanske den finns ...bara o säga till...