mixen wordt niks, aangezien ik de tafels en herculas al een half jaar niet meer heb aangeraakt
May-12-2005 14:09
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
wil ook wel meedoen...
weet alleen nog niet of ik met draaien of met jureren meedoe
May-12-2005 14:42
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
ik wil wel een mixje maken
May-12-2005 14:47
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hosten kan via Yousendit.com
Iemand moet dan al die links verzamelen en wie wie is, dat mag maar 1 persoon weten. Niet de jury.
Is ftp niet handiger voor hosten voor de jury... Later kan alles wel op yousendit gegooid worden... maar als je nou 6keer je mix moet uppen voordat alle jury leden hem hebben dat lijkt me beetje useless
en maken we echt verschillende categorieën of valt alles onder dezelfde categorie?
May-12-2005 15:06
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Is ftp niet handiger voor hosten voor de jury... Later kan alles wel op yousendit gegooid worden... maar als je nou 6keer je mix moet uppen voordat alle jury leden hem hebben dat lijkt me beetje useless
6x? 1x kan ook hoor.
quote:
Originally posted by New Wave
Als jij nou eerst eens decks gaat kopen met die grote mond van je! Als ik zeg dat ik het niet doe dan is dat mjin keuze. Je hebt een grote bek maar zelf kan je niets nerd! MWHOEHA! Praatjesmaker!
Altijd makkelijk om je eigen zwaktes meteen te projecteren op anderen.
Gek, dan doen kleine kinderen ook altijd....
Zeg nou gewoon waar het op staat en kijk naar jezelf, ipv meteen op anderen te zeiken Timmetje. Ik heb helemaal geen grote mond... waar heb ik een grote mond dan? Moet je me toch eens zeggen. Ik zeg niet ieder jaar dat ik een mix ga inleveren. Ik zeg dat als ik geld heb, wat ik nog niet heb, dat ik draaitafels ga kopen.
Dus niet zo op je pikkie getrapt.
May-12-2005 15:15
Muppy
Bankzitter #1
pff als er nu al begonnen word met zeiken, dan staat deze thread over een paar dagen op de 3e pagina omdat er niemand op reageert...
nokken jullie! het gaat over een mix-competitie en niet over elkaar. maak dan maar een eigen draad waarin jullie elkaar afbranden ofzo
May-12-2005 15:25
subtrance
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
al heb ik ook maar bar weinig gedraaid de laatste tijd wil ik er ook nog wel aan mee doen...
May-12-2005 15:30
New Wave
We are all a number......
quote:
Originally posted by SnuggLe
6x? 1x kan ook hoor.
Altijd makkelijk om je eigen zwaktes meteen te projecteren op anderen.
Gek, dan doen kleine kinderen ook altijd....
Zeg nou gewoon waar het op staat en kijk naar jezelf, ipv meteen op anderen te zeiken Timmetje. Ik heb helemaal geen grote mond... waar heb ik een grote mond dan? Moet je me toch eens zeggen. Ik zeg niet ieder jaar dat ik een mix ga inleveren. Ik zeg dat als ik geld heb, wat ik nog niet heb, dat ik draaitafels ga kopen.
Dus niet zo op je pikkie getrapt.
Neu prutser, ik projecteer mijn zwakte niet op jouw, ik heb al aangegeven waarom ik niet meedoe. Dus lul niet zo vaag!
geen grote bek? 'Tim dikke miet!'.
Mister weet alles beter, nokken met je slap geouwehoer!
Heeft niets met kleine kindertjes te maken sukkel, je hebt gewoon zoveel babbels over dingen die je zelf niet beheerst! Ik zeg dat ik volgend jaar een mix ga inleveren. Als ik volgend jaar weer weinig gedraaid heb en niet op niveau ben dan zeg ik opnieuw dat ik niets inlever. Zo gaat het ook in het echte leven Bram. Je moet jezelf beschermen. Prutser!
May-12-2005 15:34
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by New Wave
Neu prutser, ik projecteer mijn zwakte niet op jouw, ik heb al aangegeven waarom ik niet meedoe. Dus lul niet zo vaag!
geen grote bek? 'Tim dikke miet!'.
Mister weet alles beter, nokken met je slap geouwehoer!
Heeft niets met kleine kindertjes te maken sukkel, je hebt gewoon zoveel babbels over dingen die je zelf niet beheerst! Ik zeg dat ik volgend jaar een mix ga inleveren. Als ik volgend jaar weer weinig gedraaid heb en niet op niveau ben dan zeg ik opnieuw dat ik niets inlever. Zo gaat het ook in het echte leven Bram. Je moet jezelf beschermen. Prutser!
May-12-2005 15:41
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Count me in.
Vorige keer ben ik geloof ik afgehaakt, nu doe ik zeker mee!
Met vinyl overigens.