חינמים? שו?
___________________ What makes a good tune is having a source of passion to its creation
נראה לי שחר פפלוייזה חחח...
___________________ NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!! SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
שחר, שוב פעם אכלת לוף שעבר תאריך התפוגה שלו?
___________________ no music no life!!! brit music is the music! john "OO" fleming - vertigo in the mix, what a track!
שחר אכל כפה לפניםםםםםםםםםםםם (לא לשלוח לי אנשים) !בכל מקרה - אני שם
___________________ my FACEBOOK
+2 אגב שישי הבא זה יום הולדת שלי וכנראה שגם נחגוג בשרון 12 אשמח אם תירשמו אלי [email protected][/email] אפשר גם לשלוח מייל ל- [email][email protected] תודה
___________________
סיסי רשמתי אותך ואת החברים..אם יש לך עוד אחרים אז תודיעי לי
___________________ *** Sig edited -> no banner ads in sig (Rule #2) http://img113.**************/img113/6323/1ej5.gif
as you know.. אני שם! נראה לי יהיה ערב נחמד לאלללה.. גיל - למה אתה לא באיסיקיו אצלי? תכניס אותי 15682105
arik Black Dragon Elin Gersin fusi Glenn-Holmes Haoman TraffiC Huge-A markfeldman (?) Meltdown princess cc Scorchio Shaharr sh33p shmuel flash Silky21 Sm0keMachine THE_BLUE_DRAGON UltraWave Vortex_SA מי עוד קופץ?
ונהנה גם מפה שיהיה נוח להגיע ושימו לב מסומן בה גם חניון חינם. ד"א: מזדקנים חחח...!!!
מזל טוב בוב'לה אני מפאת גילי המופלג, וחוסר יכולת לנוע לת"א...לא אגיע... אבל תהנו...ושוב מזל טוב, עד 120
מזל טוב אחינו =)
___________________ iLTa.. Forever!
חחחחחחחחחחחחחחחח הסתלבטתי עם החינמים ראיתי כל אחד אומר להרשם דרכו היה בא לי גם ח מזלטוב גילללל!!! רדבול עלי אולי!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA