Registered: Jan 2004
die vent blijft me amuseren
trouwens, officiele capaciteit van zillion is 1200 man of zo, terwijl er soms meer dan 5000 man binnen zat.
May-13-2005 12:06
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Kreeg nog een leuk mailtje, wellicht interessant voor jullie Belgen?
quote:
Sorry dat ik je een mailtje stuur, je zat nog in een oud bestandje van mij. Zaterdag 28 mei geef ik een knalfeest in FAMOUS (Torhout), kom af ! Als je regelmatig op de hoogte wil gehouden worden van mijn zotte activiteiten, schrijf je dan in op de FOU lijst via deze link onderaan. Het leven is niet altijd gemakkelijk en toch zal ik het beste geven van mijzelf... nieuwe trance... fou muzic... mega videobeelden... mega 9-lasers-show en nog veel meer.... Verwacht je ook maar aan een retro dubbel uurtje met de beste Zillion nostalgie (incl videobeelden !!!)
Tot spoedig misschien wel, of tot Zillions,
Frank Verstraeten
xxx
May-13-2005 14:01
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Ik kreeg deze een tijdje terug. Een voorbode?
quote:
S.O.S.
Er is (bijna) het ergste gebeurd dat maar kon gebeuren... HARDDISC CRASH @ MAILSERVER (*@ZILLION.BE, *@FOU69.COM, *@SEXTRADING.NET).
We zijn alle e-mails kwijd van 1 maart 2005 tot 11 april 2005. Kan iedereen die een e-mailtje gestuurd had over INVIDE, DJ-CONTEST en DIVERSE, dit opnieuw sturen !!!
Mijn excuses,
Fou
Er zat dus nog een knaller van een spellingsfout in.
^Naast het dragen van Buffalo's, vertoont onze Frank ook al dislectisch gedrag
May-13-2005 15:10
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
@sextrading.net...?
Doen ze naast feestej sorganiseren ook nog aan het uitwisselen van sexpartners?
May-13-2005 17:20
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Bertn
die vent blijft me amuseren
trouwens, officiele capaciteit van zillion is 1200 man of zo, terwijl er soms meer dan 5000 man binnen zat.
hmmm als daar maar 1200 binnenkan dan zit elk café boven zijn capiciteit hoor. Zillion was echt wel huge. In Cherry moon kan bv 2000 man en das niet half zo groot.