|
| quote: | Originally posted by Trance man
אחי צריך להוסיף אפקטים דחוף! ץכניס עוד ערוצים, לא יודע מה תעשה..אתה חייב להוסיף עוד אפקטים בשביל שזה ישמע יותר מקצועי..
תשמע את
way out west - the fall (bedrock mix)
ותשים אפקטים בסגנון של הטרק הזה...
ושמעתי את
saturn
זה קטע בן זונה!! אהבתי מאוד...
רק תעלה קצת את הביפיאם..
120 ביפיאם זה קצת איטי מידי!!
תעלה ל130 ככה...! |
ומה עם המשך הטראק?!?!
זה הבעיה שלי!!!
___________________
*** WeLCoMe To ThE FuNKy PLaNeT ***
|