Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חזרתי!!!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by DJ-Energy
לא דברתי אליך בלבד
דברתי בכללי אחי...
נמאס לי לראות את הטראקים של החבר'ה בפורום הזה
לכו ל
amature dj section!!!!!!


תעשה טובה תסתכל במה שכתבתי למי שחדש פה...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Nov-27-2001 19:44  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
deluxe
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Herzliya, Israel

quote:
Originally posted by Trance man


אחי צריך להוסיף אפקטים דחוף! ץכניס עוד ערוצים, לא יודע מה תעשה..אתה חייב להוסיף עוד אפקטים בשביל שזה ישמע יותר מקצועי..
תשמע את
way out west - the fall (bedrock mix)
ותשים אפקטים בסגנון של הטרק הזה...

ושמעתי את
saturn
זה קטע בן זונה!! אהבתי מאוד...
רק תעלה קצת את הביפיאם..
120 ביפיאם זה קצת איטי מידי!!
תעלה ל130 ככה...!


ומה עם המשך הטראק?!?!

זה הבעיה שלי!!!


___________________
*** WeLCoMe To ThE FuNKy PLaNeT ***

Old Post Nov-27-2001 21:40  Israel
Click Here to See the Profile for deluxe Click here to Send deluxe a Private Message Visit deluxe's homepage! Add deluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

שמעתי את
IMPCAT - SATURN

ואחי זה קטע ענננק !!!!!
נשמע מקצועי - רואים שזה על סינטי ולא על מחשב
אני לא מת על הסגנון - אבל לדעתי אין מה לשפר בטראק
הכל במקום
אולי להעלות קצת את הביפיאם אבל גם לא יותר מדי
ממש אהבתי - באמת מזכיר את
FLASH
דומה למשהוא ששמעתי בסט לא מזמן של
DEEP DISH


גם את
MAJESTY DEMO 1
שמעתי - נחמד מאוד אבל אהבתי יותר את אימפקט
מבחינת המיקס של הווליומים - עבודה טובה בשניהם רואים שיש השקעה

קיצר תמשיך ככה ואני יוריד את השאר מחר
אם יהיה לי זמן


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Nov-28-2001 01:40  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

אוקיי הרגע הורדתי את
DELUX - CLOSER TO THE SKY (unfinished)

הבילד אפ מצוין

הכל במקום
ובקשר לכניסה ב
3:45

יפה מאוד - אולי תשחק קצת עם הפילטרים בקטע הזה

עכשיו אני מבין שזה לא גמור - כאילו הקטע מחכה לכניסה של המלודיה המרכזית ב4:15

בכל אופן תוריד את
SILENT HARMONY - SAVE THE WHALES (TRANCE MIX)
יש לזה המון רמיקסים אז תוודא שזה
TRANCE MIX
באורך של
6:57
בקיצור תעביר בטראק ל
2:18
ותתעלם לרגע מהאפקטים של הליוויתנים
גם שם יש קטע דומה לשלך - מין לופ כזה שמחכה לכניסה ראשית שנכנסת ב
2:45
וברקע עדיין שומעים את הלופ והווליום שלו קצת יורד
אני חושב שמבנה כזה צריך לבוא בטראק הזה שלך איפה שהוא נפסק
תשמע בכל אופן - אולי זה יביא לך רעיונות


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Nov-28-2001 02:00  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YuVaL
Airwaves



Registered: May 2001
Location: Out There....

אחי
תוריד את
Dj Digreese - Baila Para Mi

זה טראק ענקקקקקק.... אולי זה יביא לך רעיונות

Old Post Nov-28-2001 11:10 
Click Here to See the Profile for YuVaL Click here to Send YuVaL a Private Message Add YuVaL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
deluxe
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Herzliya, Israel

quote:
Originally posted by luckystrike
שמעתי את
IMPCAT - SATURN

ואחי זה קטע ענננק !!!!!
נשמע מקצועי - רואים שזה על סינטי ולא על מחשב
אני לא מת על הסגנון - אבל לדעתי אין מה לשפר בטראק
הכל במקום
אולי להעלות קצת את הביפיאם אבל גם לא יותר מדי
ממש אהבתי - באמת מזכיר את
FLASH
דומה למשהוא ששמעתי בסט לא מזמן של
DEEP DISH


גם את
MAJESTY DEMO 1
שמעתי - נחמד מאוד אבל אהבתי יותר את אימפקט
מבחינת המיקס של הווליומים - עבודה טובה בשניהם רואים שיש השקעה

קיצר תמשיך ככה ואני יוריד את השאר מחר
אם יהיה לי זמן


אחי תודה על הביקורות :-)

למישהו יש הצעות לשיפור ב-
closer to the sky?

אני מת לסיים אותו הוא ממש חזק (לדעתי)
למרות שאני חושב שסאטורן הוא הכי יפה שלי


___________________
*** WeLCoMe To ThE FuNKy PLaNeT ***

Old Post Nov-28-2001 13:50  Israel
Click Here to See the Profile for deluxe Click here to Send deluxe a Private Message Visit deluxe's homepage! Add deluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
deluxe
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Herzliya, Israel

quote:
Originally posted by DJ-Energy
אחי
תוריד את
Dj Digreese - Baila Para Mi

זה טראק ענקקקקקק.... אולי זה יביא לך רעיונות


אחי אתה בטוח שזה שם הטראק? אני לא מוצא אותו


___________________
*** WeLCoMe To ThE FuNKy PLaNeT ***

Old Post Nov-28-2001 13:58  Israel
Click Here to See the Profile for deluxe Click here to Send deluxe a Private Message Visit deluxe's homepage! Add deluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > חזרתי!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId Please? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Barnes - Cosmic Sandwich (Dominik Eulberg Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:13.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!