|
| quote: | Originally posted by Flotser
אבל זה בכלל לא העניין שהשופט דן בו.
זה בכלל תהיה החלטה טיפשית לסגור את קאזה, כי למשל תוכנות
p2p
טהורות כמו
eMule (Kad-Network)
אי אפשר בחיים לסגור.
תוכנות שעובדות פרפקט גם בלי שרתים בכלל.
השופט לא מדבר על קאזה חוקי - או לא.
הוא מדבר האם ספקיות האינטנרט חייבות למסור לחברות התקליטים מידע אישי על הלקוחות שלהם, מידע שישמש להגשת תביעות.
הוא יותר מדבר האם כל אדם שמשתף קבצים הוא פושע שחייבים להסגיר, או בעצם הפרטיות שלו קודמת.
חוץ מזה ברור שספקיות האינטרנט עושות המוון כסף על חשבון חברות התקליטים, כי אם לא היה שירים וסרטים להורדה מהרשת, היו היום הרבה פחות משתמשים, ועוד יותר פחות משתמשים בפס רחב. ככה שספקיות האינטרנט ירצו ל"הגן" על הלקחות שלהם מאינטרסים כלכליים נטו.
ובגלל זה זה עניין כל כך מורכב |
טוב אז אכן לעניין הנוכחי שבו דן השופט יש קונפליקט סבוך מאחוריו ואני לא יוסיף למשאמרת מיכאל כי היטבת להסביר את זה
אני מוסיף את משרשמתי בפוסטים הקודמים כדברים שלהערכתי עתידים להתרחש אם כי סביר להניח שאליאור כבר יהיה אחרי צבא כשזה יקרה....אז כנראה שהמצב לא ישתנה בקרוב לטוב ולרע
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|