heeft er nog iemand problemen met het afspelen van de ID-s in winamp? bij mij loopt elke sample vast in de 9de seconde..
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
eerst poging na snel beluisteren doorgestuurd. Met beetje opzoekingswerk heb ik er mss nog een paar meer. En BB, u smaak is echt geweldig
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
NUMMER 9 EN 32 GODMILJAAR!!!!!
Ik besterf het nog van die smileys. Ondertussen 1. mellow_head: 34 ptn. 2. Jasperovitsj: 30 ptn. 3. CygnusX: 17 ptn. ...from my end Yo, djcresto
Last edited by Belgian Bonzai on May-18-2005 at 07:48
weinig deelnemende mensen precies
1. mellow_head: 34 ptn. 2. Jasperovitsj: 30 ptn. 3. CygnusX: 17 ptn. 4. djcresto: 13 ptn. @ mellow_head: we zijn nog maar net begonnnen hé al bang dat er u iemand op de allerlaatste dag van de eerste plaats zal stoten?
quote:Originally posted by TOR @ mellow_head: we zijn nog maar net begonnnen hé al bang dat er u iemand op de allerlaatste dag van de eerste plaats zal stoten? ja lol neeneen ze, may the best ID slut win!
Kzal nog eens ne keer proberen...
___________________ Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental Icone Home Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here! Icone MySpace
1. mellow_head: 37 ptn. ... on the move 2. Jasperovitsj: 30 ptn. 3. CygnusX: 17 ptn. 4. djcresto: 13 ptn.