Registered: Feb 2003
23 Juli staat Roger Sanchez er
May-18-2005 01:17
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Re: De grote Panama draad
quote:
Originally posted by New Wave
Er staan nu 7 feesten op de frontpagina die in Panama gehouden worden. SICK! Post hier maar alle feestjes in panama, Zo verneukeretief van het forum!
Kennen al die feesten niet gewoon in de prog-draad, aangezien in de panama over het algemeen prog feesten gegeven worden
May-18-2005 06:10
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Re: Re: De grote Panama draad
quote:
Originally posted by MaGiK54
Kennen al die feesten niet gewoon in de prog-draad, aangezien in de panama over het algemeen prog feesten gegeven worden
Kennen al die mensen die neit van prog houden niet gewoon naar een ander forum, aangezien het hier nu toch alleen maar over prog gaat
May-18-2005 06:42
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Mensen doe eens aardig tegen elkaar
Maak anders een poll of deze zaken meer geordend moeten worden...
Als we alle zaken in 1 thread gaan mikken kan het op het eerste gezicht wel lekker overzichtelijk lijken, maar in de threads gaat iedereen door mekaar lullen over verschillende onderwerpen waardoor je denk ik heel veel interessante posts mist
Originally posted by TranceFool
Mensen doe eens aardig tegen elkaar
Maak anders een poll of deze zaken meer geordend moeten worden...
Als we alle zaken in 1 thread gaan mikken kan het op het eerste gezicht wel lekker overzichtelijk lijken, maar in de threads gaat iedereen door mekaar lullen over verschillende onderwerpen waardoor je denk ik heel veel interessante posts mist
Ik bedoelde het met een
Laat iedereen lekker posten wattie wil... De Progressivethread loopt perfect. Veel feestjes wel door elkaar, maar het is altijd wel duidelijk. Tenminste, dat is een thread die ik wel bijhou iedere dag.
Oh shit, ik hou alles bij