|
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ook benieuwd naar de line-up, alsie een beetje leuk is zijn wij er vast en zeker weer bij. Van de trance.nu-feestjes hebben we er nog geen enkele gemist dus nou ja met deze kunnen we de reeks wel mooi voortzetten.
Wel jammer dat 't "binnen" is, die Q-beach had toch ook wel wat speciaals (en dan bedoel ik niet die putlucht als je binnenkwam ), maar als het dan toch binnen is, dan is de Asta wel een prima keus.
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen? |
Hehe idd. volgend jaar proberen we weer iets buiten te doen. Omdat ik me nu volledig op het Intuition concept focus moet dat een beetje groeien, als het een succes blijft... gaan we volgende zomer weer iets speciaals doen.
De buitenversie is dit jaar een truck op FFWD geworden, dus eigenlijk doen we 2 Summer Events! Voor de FFWD truck gaan we waarschijnlijk nog wel iets van een contest voor een plekje op de truck doen trouwens (voor partypeople die mee willen rijden).
Line-up komt eraan... kga vanavond posters en flyers ophalen in Den Haag om alvast wat te promoten, dus kan niet lang meer duren! 
|