|
| quote: | Originally posted by InTeXoR
ik snap het ook niet goed, gewoon omdat de line-up van tomorrowland nu goed blijkt mee te vallen betekent toch nog niet dat dit een slecht feestje is.
ik ga zeker proberen te gaan bij ferry en bij marco v & m.i.k.e, misschien ook nog de belgian retro night (OK retro kan afgezaagd zijn, maar daarom doe ik alleen die van illusion & cherry moon, imo nog altijd de beste retro's). |
inderdaad, WORD!
maja bij wildfire moet ge het een beetje begrijpen die wilt altijd voor een of ander reden de zager zijn van de beta's... niks is goed, alles te commercieel... pfha hij koopt enkel nog maar techno.

___________________
| quote: | Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg. |
|