|
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
חבל שאני זה שצריך להגיד לכם את זה אבל כולכם טועים.....
החטיף הכי שווה שיש זה
טים טם
TIM TAM
ומי שלא טעם אז שילך לחנות יבזבז כמה שקלים ויקנה את זה
אחרי שקניתם תכינו שוקו או קפה.
תנו ביס בכל פינה של הטי טם
שימו את זה בשוקו או בקפה תנו שלוק דרך זה
ומיד אחרי שאתה מתחילים להרגיש את הקפה או השוקו
תנו לזה ביס
זה מתפרק מהר יחסית בגלל הקפה אז אחרי שלוקחים שלוק צריך לאכול את זה מהר...... |
כן חבר שלי אמר לי אתמול בערב על זה שהוא לא הבין ולא הצליח אז האלה אם כדי בפעם הראשונה לאכול או לשתות דרך זה שוקו
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!
|