sowieso DJS, en geen producer djs, die draaien naast het produceren.
1. Laurent Wolf, geweldige dj, altijd leuke en creatieve mixen.
2. Maddskilz & D-Rashid, tja loop het langer te verkondigen, maar dit is gave HOUSE!
3. Jean! altijd leuk
4. Om hem in te tikken draai ik de avond af :P
ik vind tegenwoordig dat er TE standaard gedraaid, wordt, simpele overgangen kan iedereen!!! echt gebruik maken van de nieuwe technieken die cdj1000s en djm mixer bieden, wordt amper wat mee gedaan, MAAR TOCH eisen al die djs die apparatuur, waarom? kan je toch even goed met een apollo, maja.
Just my 2 cents. laat het dj werk over aan de djs, en laat de producers lekker in de studio aan het werk. Dit wil niet zeggen dat ik alle producers die naast het produceren ook zijn gaand raaien kut vind.
May-25-2005 20:50
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
sowieso DJS, en geen producer djs, die draaien naast het produceren.
Just my 2 cents. laat het dj werk over aan de djs, en laat de producers lekker in de studio aan het werk. Dit wil niet zeggen dat ik alle producers die naast het produceren ook zijn gaand raaien kut vind.
No offense hoor, maar dit is een quote van je eigen site:
'Now the passion is still growing, Siesta is also making his own music now. With software as Reason 2.0 and ProTools and Cubase, he's experimenting the world of making music.'
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
May-25-2005 21:11
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by TranceZoner
Go solve a crime, Sherlock
May-25-2005 21:17
Tom Lont
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2000
Airwave
John O Callaghan
John 'OO' Fleming
Ronski Speed
Scott Bond
Allemaal trance, hoewel jOOf meer psytrance is. Vooral John O Callaghan en Scott Bond draaien erg lekker vind ik. Hier krijg je een groot trancefeest niet mee uitverkocht, maar wel leuk voor een club.
May-25-2005 21:17
Roger
blaat
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by New Wave
Wat draaien die? Progressive?
daar gaat het toch niet om.. meer dat ze down to earth zijn en niet te beroerd om een biertje met je proosten
May-25-2005 21:51
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Roger
daar gaat het toch niet om..
Maar bij mij wel.
May-25-2005 21:53
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik vind tegenwoordig dat er TE standaard gedraaid, wordt, simpele overgangen kan iedereen!!! echt gebruik maken van de nieuwe technieken die cdj1000s en djm mixer bieden, wordt amper wat mee gedaan, MAAR TOCH eisen al die djs die apparatuur, waarom? kan je toch even goed met een apollo, maja.
zo true!!
dj's gaan teveel voor de makkelijke weg, wees creatiever, toon is wat lef!!
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by Little Theseus
zo true!!
dj's gaan teveel voor de makkelijke weg, wees creatiever, toon is wat lef!!
ik stoor me daar eigelijk helemaal niet aan, als het maar strak is dan vind ik het al best
ja oke misschien als je net als jean met 100 tafels gaat draaien
May-25-2005 22:01
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Als je echt een trance feest zou organiseren zou ik John '00' Fleming willen zien. Nooit live gezien, maar z'n cd's en sets zijn echt super. Voor de rest kan geen enkele trance dj me nog echt boeien.
May-25-2005 22:07
subtrance
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
SASHA
dat is eigenlijk de enige Dj waarvan ik zeker ben dat ik hem nog een keer echt aan het werk wil hebben gezien...
een 5 uur durend setje van Sasha in de opkomende zon dat zou hemels zijn....
May-25-2005 22:38
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by TranceZoner
No offense hoor, maar dit is een quote van je eigen site:
'Now the passion is still growing, Siesta is also making his own music now. With software as Reason 2.0 and ProTools and Cubase, he's experimenting the world of making music.'
Als je écht goed had gelezen had je gemerkt dat wat Siesta zegt elkaar niet tegen hoeft te spreken. Hij vindt dat producers niet altijd moeten proberen om ook te dj-en, maar hij zegt niks over dj's die ook gaan produceren (de groep waar hij zelf tot behoort)
May-25-2005 23:17
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Ik wil Derrick May eigenlijk nog wel een keer zien, paar maanden geleden de kans gehad, niet gegaan, spijt gekregen