Originally posted by Jasperovitsj
Of stel dat ze nu haar kas zit op te vreten omdat het adres ni klopt en ze hem zo gaag nog eens wil terugzien, dan komt het allesbehalve stom over...
Nee nee, gewoon afwachten.
Ik weet hoe je de vrouwtjes moet aanpakken.
Originally posted by X-Tune
Nee nee, gewoon afwachten.
Ik weet hoe je de vrouwtjes moet aanpakken.
wilt gij mijn mentor zijn???
anyways vreed schoon verhaal johan, kword er vreed emotioneel van... kpeins dat ik zometeen ff een boom ga knuffelen ofzow. hopelijk is wordt het iets voor je
May-30-2005 17:31
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
BB heet toch John, niet?
Hoewel ik graag had dat da mij overkwam =)
May-30-2005 18:02
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Kaidreas
kpeins dat ik zometeen ff een boom ga knuffelen ofzow.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
May-30-2005 18:05
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Was ze de humo niet aan het lezen? Anders probeer je toch de Uitlaat.
May-30-2005 18:21
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Mooi verhaal enzow, en 'k wens je zoiezo het beste toe, maar gewoon een bedenkingske: is het in 't algemeen geen grote fout om een meiske uw emailadres te geven? Allez, da lijkt mij zo geeky overkomen somehow, en ik studeer nochtans informatica
nuja, ik kan ook van den ouwe sloef zijn zenne... kzou waarschijnlijk ni eens een woord tegen haar hebben durven zeggen
^kgeef jos gelijk... geef nooit alleen u adres, vraag ook dat van haar. als ze uiteindelijk niets stuurd (misschien durft ze niet) kunt gij nog altijd haar mailbox volspammen.
doe dit ook met gsm-nummers want anders zit ge u eigen op te vreten dat ge niets van haar hoort.
May-30-2005 21:29
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Originally posted by Kaidreas
^kgeef jos gelijk... geef nooit alleen u adres, vraag ook dat van haar. als ze uiteindelijk niets stuurt (misschien durft ze niet) kunt gij nog altijd haar mailbox volspammen.
doe dit ook met gsm-nummers want anders zit ge u eigen op te vreten dat ge niets van haar hoort.
Het is toch maar vriendschappelijk...
May-30-2005 21:37
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
vriendschappelijke seks blijft wel seks natuurlijk