Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > איך הכל התחיל אצלכם
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ_BoN
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Tel Aviv, Israel

quote:
Originally posted by luckystrike
אצלי זה התחיל ב
1996
עם האלבום
DREAMLAND
וישר אחריו האלבום הענק של
ROBERT MILES

מי שאין לו שירוץ לקנות - אלבום קלאסיקה!!!
אחר - כך טראקים של 97 וכו' וכו
ומאז (שזה יוצא עוד מעט 6 שנים) אני חולה על אלקטרוני
גם אני עברתי את תקופת נאפסטר - עוד לא היה לי
ADSL
ופשוט הורדתי כל מה שהיה קשור לאלקטרוני ,לטראנס
לפני שנתיים וחצי נסענו כל החברים לאיה נאפה ושמה כבר הבנתי שאני מכור לגמרי - כל טראק במועדון הכרתי והיו לי כבר פול דיסקים

ואללה בצבא אני ימות בלי זה


אני מתכנן לחבר את המינידיסק לקסדה של הטייס במטוס =)
ככה אני אעבור את השירות הצבאי בלי בעיות
את כל העשר שנים


___________________
Living In TEL AVIV = S-T-Y-L-E

Old Post Dec-01-2001 01:08 
Click Here to See the Profile for DJ_BoN Click here to Send DJ_BoN a Private Message Add DJ_BoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by DJ_BoN


אני מתכנן לחבר את המינידיסק לקסדה של הטייס במטוס =)
ככה אני אעבור את השירות הצבאי בלי בעיות
את כל העשר שנים


חחחחחחח
שיהיה לך בהצלחה עם זה אחי


___________________
.

Old Post Dec-01-2001 13:05 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ProjectFive
Junior tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Humus Land

נראה לי זה התחיל אצלי עם
Good Morning Israel
ואז בגלל שהיה לי צורב כולם היו באים לצרוב אצלי והייתי מקבל המון מוזיקה
גם טראנס
אח"כ התחלתי להתמכר לאינטרנט ויצרתי קשרים עם אנשים מהולנד
וכך הלאה...
אח"כ קיבלתי כבלים


___________________
Michael

Old Post Dec-01-2001 13:47  Israel
Click Here to See the Profile for ProjectFive Click here to Send ProjectFive a Private Message Add ProjectFive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariels
!Con La Nueva York!



Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York

אצלי הכל התחיל לפני 9 שנים בכתה ה' כשכל המוזיקה בשם אסיד נכנסה לעסק
לפני זה היה טכנו שהיה מין פיתוח בנזונה לדאנס של שנות השמונים ומשם התחיל להתפתח הטראנס ומוזיקת המועדונים
דברים כמו מו-דו ואחרי זה גם נכנס הדרים והקלאב טראנס
ועכשיו אנחנו איפה שאנחנו למרות שמתי שהו בשלושה שנים האחרונות נכנסתי למוזיקה שחורה אבל יצאתי מזה


___________________

Old Post Dec-01-2001 21:43  United States
Click Here to See the Profile for Ariels Click here to Send Ariels a Private Message Visit Ariels's homepage! Add Ariels to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

אצלי יש הסטוריה ארוכה של מוזיקה...

יש לי שני אחים גדולים

הגדול ביותר, גדול ממני ב 10 שנים
לפני 13 שנה הוא קנה ציוד שעד היום אצלנו,
הוא תיקלט פול עם תקליטים, אבל אז לא היה כ"כ האוס
ויותר רוק ורוק כבד

עם השנים האח השני שלי החליף אותו וניגן יותר שירים כאלה HITMAN
ולפני 4 שנים שהגיע תורי, כבר אח שלי היה שקוע בטראנס
אני זוכר איך הוא היה קונה את הדיסקים בתחנה המרכזית בת"א שהוא היה בצבא לפני 5 שנים,
שיר האוס/טראנס ראשון ששמעתי ? המממממ אני ממש לא יודע
זה בא פתאום בבום..
בכל מקרה, אני לא מתקלט, אבל יש לי את הקצב, ובמחשב אני עושה דברים נפלאים
למרות שהפסקתי עם זה. למה קשה עכשיו בלימודים ... אז בקושי יש לי זמן ליצור

זהו, נחמד הטופיק הזה, זה העלה לי זכרונות
תגיבו עם בא לכםםם


___________________
Never again.

Old Post Dec-05-2001 12:24 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Q-PiXeL
Turbocharged...



Registered: Nov 2001
Location: Israel

quote:
Originally posted by s0undw4v3
הכל התחיל ביום סגרירי במק'קולס...

אני התחלתי נדמה לי כשאהבתי נורא את מורטל קומבט, אז כשיצא הסרט קניתי את הסאונדטראק והיה שם טראק של סקוטר...
Scooter - Fire

ומשם הכל התחיל... גיטרות חשמליות עם בייס ליין וקצב בנזונה

היום יש לי את כל הדיסקים של סקוטר ואני מעריץ שרוף

ומפה לשם בערך לפני שנתיים-שלוש (אני עוד מעט 16 וחצי) התחלתי להוריד סטים של פרי קורסטן וטייסטו (כשהוא היה עוד במיטבו) ומשם הגעתי לכל השמות האחרים בסצנה....


כל הכבוד
Scooter and Ratty RULEZ the nation!!!

ה
fire
בכינוי שלי זה על שמו של השיר של סקוטר
פעם זה היה רק
fire
אבל החלטתי להוסיף לשם שינוי עוד משהו...

אתה נמצא בפורומים של
scooter-posse
?

Old Post Dec-05-2001 20:54  Israel
Click Here to See the Profile for Q-PiXeL Click here to Send Q-PiXeL a Private Message Add Q-PiXeL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
R-Yeah
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
היסטוריה

אצלי הכול התחיל עם צללברייט!
לפני כמה שנים טובות
קיבלתי מחבר שלי דיסק שאחשלו הביא מגרמניה
קוראים לו
dream dance vol. 13
or 12 dont remember...
והיה שם שיר כזה של
fiocco
זה לא היה אז סלברייט
ומאז השיר הזה נדלקתי
ואחרי כמה זמן
kosmonova vs fiocco - celebrate
יצא
אותה מוסיקה רק בתוספת צעקנית

ואז כבר הייתי שקוע.....

Old Post Dec-05-2001 22:54  Israel
Click Here to See the Profile for R-Yeah Click here to Send R-Yeah a Private Message Visit R-Yeah's homepage! Add R-Yeah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel
Re: היסטוריה

quote:
Originally posted by R-Yeah
אצלי הכול התחיל עם צללברייט!
לפני כמה שנים טובות
קיבלתי מחבר שלי דיסק שאחשלו הביא מגרמניה
קוראים לו
dream dance vol. 13
or 12 dont remember...
והיה שם שיר כזה של
fiocco
זה לא היה אז סלברייט
ומאז השיר הזה נדלקתי
ואחרי כמה זמן
kosmonova vs fiocco - celebrate
יצא
אותה מוסיקה רק בתוספת צעקנית

ואז כבר הייתי שקוע.....


סלברייט באמת שיר ממכר

שהתחלתי להוריד הרבה טראקים זה היה אחד מהראשונים

זה וגם

miss shiva - dreams

וביחד איתם היה איזה טראק שלא בטוח שכולכם מכירים

קוראים לו מלט טו דה אושן...


___________________
.

Old Post Dec-06-2001 12:25 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

ואללה אני לא זוכר אבל אני זוכר שהטראק הראשון שהורדתי היה
Push - The Anthem
מהמיקס של טייסטו באינרסיטי
וזה היה אחרי שמישהו סיפר לי עליו
ועכשיו אני כבר מכור למוזיקה הזו
אבל רק לחזקים
כמו סקוט פרוג'קט
או
Beam Vs. Cyrus
Arome


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Dec-06-2001 15:09  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

סקוט באמת חזק ו F תותח

אבל ... אתם לא חושבים שזה חומר חדש ? כאילו אתם מדברים פה על לפני שנה.
שנתיים גג, ונראה לי ש PUSH-THE ANTHEM זה אחד הגדולים עד היום... פשוט גאוני מה שטיאסטו עשה שם בסט שלו באינרסיטי, שלדעתי עדין טיסטו בשירים שהוא מנגן, כל אחד מהם גאוני, עזבו טוב לא טוב, ג-א-ו-נ-י. יש עוד כמה כאלה כמו JOHAN GIELEN שמאז ITWT004 אני לא מפסיק להעריץ אותו ...


___________________
Never again.

Old Post Dec-06-2001 16:37 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > איך הכל התחיל אצלכם
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackclassic hard house tune [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTi.Pi.Cal. - Music Is My Life (Radio Edit) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:07.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!