|
|
|
|
 |
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by raoel
Zeg boss.
Da krijg jij niet van de NS, maar van de IB-groep. Net als je studie financiering.
En ik denk da wij heel blij mogen zij dat wij uberhaupt al het recht op een OV en studiefinanciering hebben, dat is in veel europese landen wel anders, om over verwegistan landen maar niet te spreken.
Ik zou anders nooit kunnen studeren, vanwege het geld. |
Als wij geen OV zouden krijgen, zouden idd veel mensen niet meer kunnen studeren.... met als gevolg dat nederland binnen de kortste keren ook 'n "verwegistan" land is.....daar heeft nederland ook geet baat bij, dus waarschijnlijk hebben we de OV, zoals je al zei, wel aan onze geweldige overheid te danken...
maar ik denk dat de overheid het toch wel iets beter voor ons had kunnen regelen.... De NS moet nou eenmaal niet zeuren als smerige monopolist en ex-overheidsbedrijf, dat nu ook nog veel overheidssteun ontvangt....
Misschien dat een 'volledige OV' in deze tijd van wanorde bij de NS iets teveel gevraagd is, maar als ze daar over 'n jaar of wat alle zaakjes weer op orde hebben, zou'k 't toch wel op prijs stellen...
Want als er nou eenmaal genoeg materieel is, zou 't dan echt zoveel uitmaken als ik als week-OV-student ook in 't weekend gratis zou kunnen reizen?
Nov-30-2001 18:54
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:08.
Forum Rules: