|
Ik speelde vanaf mijn 12de bij een drumband in Heule (Kortrijk) die nu niet meer bestaat. Nu ben ik lid van de showband Musica del Corazon te Kuurne. Ik kan niet echt noten lezen, behalve lange noten en korte noten. Ik doe dan ook enkel percussie, altijd al zo geweest (pauken, bongo's, snaredrum, basedrum,...)
Ik heb ook eens een jaar Braziliaanse percussie gevolgd maar dat vond ik te saai omdat we telkens dezelfde ritmes moesten spelen.
Om muziek te maken vind ik het trouwens niet echt nodig dat je muzieknoten kent. Met inspiratie en improvisie kun je al heel veel bereiken!
|